رئیس رسانه ملی:
دکتر علی عسکری گفت:شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، نقطه عطف تاریخی در اوج گیری مبارزات ضدآمریکایی در منطقه خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 03 January 2020

شهادت سردار سلیمانی فروپاشی آمریکا را سرعت می‌بخشد

به گزارش تابناک سمنان: دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در پیامی‌به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا شکست‌های بیشتری را تجربه خواهد کرد و این جنایت، فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریکا را سریع‌تر خواهد کرد.

متن پیام دکتر علی عسکری به مناسبت شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، همه مستضعفان و آزادگان جهان اسلام و ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان او در سپاه قدس و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم.

شهید قاسم سلیمانی قهرمان و مجاهد پرافتخار و بزرگ دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مجاهد بین‌المللی بود که نقش اصلی را در اضمحلال و شکست داعش وابسته به آمریکا، این شیطان بزرگ، صهیونیسم و همپالکی‌های منطقه‌ای آن در عراق و سوریه داشت و محل کینه و عداوت شیطان بزرگ بود. اگرچه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی عزیز بود، اما آمریکا و رئیس جمهور جنایتکارش، مسئول اصلی این جنایت تروریستی دولتی است و باید پاسخگوی این جنایت ضدبشری در قبال ملت ایران و ملت عراق باشد.

سردار قاسم سلیمانی محبوب قلوب ملت ایران و مردم ستم‌دیده و مظلوم جبهه مقاومت بود.

شهادت او در کنار ابومهدی المهندس، فرمانده شهید حشدالشعبی عراق در ارتقای توانمندی جبهه مقاومت تاثیرگذار خواهد بود و ملت عراق در کنار ملت ایران نیز انتقام خود را از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

این حادثه خباثت‌آلود و جنایتکارانه نقطه عطف تاریخی در اوج‌گیری مبارزات ضدآمریکایی در منطقه خواهد بود؛ آمریکا شکست‌های بیشتری را تجربه خواهد کرد و فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریکا را تسریع خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار