حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز شهادت سردار سلیمانی را به محضر رهبر انقلاب تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۱۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 03 January 2020

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک؛ ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)
با سلام و تحیات وافره

ضایعه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار صحنه های فراموش نشدنی از مجاهدت های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل های ملت ایران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.
خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.
ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر میبندند.
یقین میدانیم خون سپهبد سلیمانی استواري نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر میکند.
این ضایعه را به ملت بزرگ و مقتدر ایران، محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، همه نیروهای مسلح و نیروهای محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم./

سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :