صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی طی مراسمی در هتل ورزش از پیشکسوتان سه رشته بوکس، فوتبال و کشتی تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۸۱۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 31 December 2019

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی امروز سه شنبه 10دی با حضور مصطفی ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی طی مراسمی در هتل ورزش از محمدعلی صنعتکاران، ناصر نوآموز و قاسم امیر یاوری پیشکسوتان کشتی، فوتبال و بوکس تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم پیشکسوتانی همچون محمد نصیری، ابراهیم جوادی، حمید جاسمیان، حسین کلانی، محمود خوردبین، عنایت آتشی، حسن روشن، تقی عسگری، مسعود صالحیه، پرویز سیروس پور، جواد زرینچه، هادی نراقی فوتبال، علی خسروی، حسن میرزا آقا بیک بسکتبال، فریده شجاعی، عیسی ساوه شمشکی، ضیا عربشاهی، جواد قراب فوتبال، علی اکبری، سلمان حسام، جمشید آریا، حسین ثوری، امن زاده، مهدی محبی، جمشید آرش، امیر احمدی، محمد محمودی، علی جیره سرایی، علیرضا لرستانی، منوچهر مقصودی، عباس نمازیان، رحیم عظیمی، صمد مرفاویی، محمدرضا طالقانی، محمد صادقی، غلامحسین نوریان، علی قلمسیاه، غلامرضا جعفری و محمد نوری حضور داشتند.

در این مراسم پرویز سیروس پور پیشکسوت کشتی گفت: تاریخ ورزش ایران مدیون افتخارات شما پیشکسوتان ورزشی است. صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی گامی را برداشته که در دوره های قبل شاهد برگزاری چنین مراسم هایی نبودیم.

وی افزود: امیدوارم این مراسم ها تداوم داشته باشد و روز به روز توسعه پیدا کند.

 

ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی نیز در این مراسم گفت: خوشحالم که امروز با حضور در خانه پیشکسوتان در مراسم شادی و نشاط شما حضور پیدا کردیم نه در مراسم غم و اندوه.
وی با اشاره به روز ۱۷ دی سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، افزود: درسی که از جهان پهلوان تختی گرفتیم این است که تختی های زمان خود را بشناسیم و برای حفظ آنها گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: هر کدام از پیشکسوتان که امروز در این مراسم حضور دارند تختی های برومند این سرزمین هستند و تلاشمان بر این است که جامعه با این پیشکسوتان آشنا شود.
ابطحی همچنین از ارائه بلیت رایگان حمل و نقل شهری به پیشکسوتان در سال ۹۹ خبر داد و افزود: با رایزنی که با شورای شهر و شهرداری انجام دادیم از سال آینده تمام پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از بلیت رایگان مترو و بی آرتی بهره مند خواهند شد.
مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در پایان همچنین از شکل گیری شعبه دو خانه پیشکسوتان در مشهد مقدس خبر داد و گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری مشهد در سال آینده شعبه دو خانه پیشکسوتان در مشهد دایر خواهد شد.
ناصر نوآموز رئیس سابق فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم گفت: آن چه که از صحبت های مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برداشت کردم به این نتیجه رسیدم که این صندوق می تواند از پیشکسوتان این مملکت در تمام رشته های ورزشی به عنوان مشاور عالی فدراسیونهای ورزشی و کمیته ملی المپیک استفاده کند.
وی اضافه کرد: من امیدوارم این وعده ها عملیاتی شده و از پیشکسوتان به نفع احسن در ورزش کشور استفاده شود./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار