رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام:
رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام از رویکرد توانمندساز پالایشگاه گاز ایلام نسبت شرکتهای دانش بنیان و متخصصان داخلی به منظور بومی سازی فناوری و رونق تولید خبر داد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام رونق تولید نامگذاری شده است و در راستای حمایت از ساخت داخل، برنامه هایی برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان و متخصصان داخلی در دست اقدام دارد.
کد خبر: ۸۰۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 30 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  احسان نورالهی در دیدار مدیر و کارشناسان پارک علم و فناوری استان، رویکرد توانمندسازی این پالایشگاه نسبت به شرکتهای دانش بنیان و متخصصان داخلی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حوزه پژوهش و فناوری این شرکت در نظر دارد به صورت عملی در زمینه فناوری و نوآوری اقدامات موثری انجام دهد که نتایج آن برای صنعت گاز قابل بهره برداری باشد.

وی از اعلام آمادگی این شرکت برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان و ظرفیت های فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری ایلام خبر داد و اظهار داشت: اهمیت فناوری برای این پالایشگاه مهم است و لزوم توجه به بومی سازی فناوری و توانمندسازی شرکتهای داخلی از رویکردهای مدیریت ارشد شرکت می باشد.

رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام از بهره جستن این پالایشگاه از فناوری های روز دنیا و نگاه علمی برای حل مشکلات در زمینه های مختلف خبر داد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده ای را پرورش داده که نیاز است برای موضوعاتی همچون ثبت اختراع، بومی سازی فناوری و تجاری سازی آنها با پارک علم و فناوری همکاری دو جانبه داشته باشند.

در این جلسه مدیران شرکت دانش بنیان پژواک رایان سازنده دستگاهها و سیستم اتوماتیک عیب یابی و ضخامت سنجی التراسونیک و شرکت فناور پیشگامان صنعت دونا در زمینه تجهیزات ایمنی و ابزار دقیق نفت و گاز به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

لازم بذکر است جلسه پارک علم و فناوری ایلام با پالایشگاه گاز ایلام با هدف ارائه توانمندی ها و محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری ایلام با حضور دکتر "کامران طاهر پور" رییس پارک علم و فناوری ایلام، احسان نوراللهی رییس پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام و جمعی از کارشناسان دو دستگاه در محل پالایشگاه برگزار شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار