تابناک / شهرداری رشت برای اجرای هر چه بهتر مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو "رشت ۲۰۲۰" مشارکت می کند.
کد خبر: ۸۰۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 30 December 2019
 
  تابناک / شهرداری رشت برای اجرای هر چه بهتر مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو "رشت ۲۰۲۰" مشارکت می کند.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، نشست هماهنگی شهردار و مدیران و معاونین شهرداری رشت و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برای برگزاری هر چه باشکوهتر مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو "رشت ۲۰۲۰" در دفتر دکتر حاج محمدی شهردار رشت برگزار شد.

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان این رویداد را رخداد بزرگ ورزشی امسال ایران توصیف کرد و خواستار مشارکت همگان شد.

وی گفت: ما از شهرداری رشت می خواهیم که در زمینه تبلیغات، حمل و نقل، فضاسازی شهری و همچنین در اجرای این برنامه مشارکت کنند.

بخشی از رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان نیز خواست تا درخواستهای هیات را در این‌جلسه مطرح نماید.

سپس شهردار رشت با اشاره به اینکه، این مسابقه به عنوان یک برنامه منحصرا مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان نیست گفت: تردید نکنید که این مسابقه بخشی از آبرو و اعتبار رشت است و ما با نهایت علاقه مندی موضوعات مرتبط به این اتفاق مهم را دنبال می کنیم.

دکتر حاج محمدی در ادامه افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت برای فضاسازی و المان سازی، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری برای تسهیل در رفت و آمد میهمانان و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری برای پشتیبانی، همکاری لازم را برای اجرای این برنامه خواهند داشت.

وی افزود: نماد این مسابقه که گونه در معرض خطر جانوری گیلان یعنی فوک خزری است را به عنوان نماد، در یکی از میادین شهر به طور موقت برای جلب نظر همگان نصب می کنیم.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: انجام اینگونه برنامه ها در معرفی شهر رشت به جهانیان بسیار موثر است.

وی ادامه داد: فرصت حضور ورزشکاران خارجی، امکانی برای شهر خلاق خوراک رشت است که باید از آن بهره ببریم، و به توسعه گردشگری خلاق شهر رشت کمک کنیم.

در این نشست همچنین بهره گیری از پتانسل تبلیغاتی شهرداری نظیر بیلبورد ها، استندها، واتربندها، ساخت المانهای شهری در مکانهای پر رفت و آمد، چاپ و نصب استیکر مربوطه و نصب روی اتوبوسهای شهری و... از شهرداری مطرح شد.

دست اندرکاران این برنامه بین المللی همچنین استقرار یک تیم کامل آتش نشانی در کنار اورژانس را از استانداردهای بین المللی برگزاری چنین برنامه ای عنوان کردند که با مشارکت شهرداری رشت انجام خواهد شد.

محمدحسن عاقل منش عضو شورای در این خصوص گفت: ستاد رشت ۲۰۲۰ ، نهایت همکاری و تلاش را برای تدارک این مسابقات انجام خواهد داد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: با توجه به شناختی که از دکتر حاج محمدی دارم، ایشان در اجرای اینگونه برنامه ها که برای معرفی رشت موثر است، علاقه مند هستند.

وی از دست اندرکاران و مجریان این اتفاق بزرگ خواست تا درخواستهای خود را به طور مشخص از شهرداری رشت مطرح کنند.

گفتنی است در این نشست عطایی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری، علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، نوری هریس سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر شهرداری، محمدی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، زینب فلک دوست سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، هر یک نقطه نظرات خود را درباره این رویداد بیان کردند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار