رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد؛
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بر لزوم تعامل هیأت‌های اجرایی و هیأت نظارت در این استان، به منظور برگزاری مطلوب انتخابات سال جاری تاکید کرد
کد خبر: ۸۰۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 30 December 2019

لزوم تعامل هیأت اجرایی و هیأت نظارت برای برگزاری مطلوب انتخابات

بهروز اکرمی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک،  خنداب و کمیجان در اراک، اظهار داشت: عملکرد هیأت‌های اجرایی و نظارت سه شهرستان اراک،  خنداب و کمیجان از اهمیت بسیار برخوردار است و در کانون توجه قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: با تلاش اعضای هیأت اجرایی و هیأت نظارت استان که با تعامل و برنامه ریزی منسجم به وظایف خود عمل کردند، طبق گزارش وزارت کشور، استان مرکزی تاکنون یکی از استان‌های برتر در این مرحله از انتخابات بوده است.

وی بیان کرد: کار انتخابات سال جاری در استان از اردیبهشت ماه آغاز شده و از هیأت اجرایی و هیأت نظارت انتظار می‌رود برای ۵۰ روز باقیمانده تا انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند. همچنین مجریان برگزاری انتخابات از مواضع تهمت دوری کنند و به قانون اشراف کامل داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطر نشان کرد: در ستاد انتخابات استان یک چک لیست از شعب اخذ رأی تهیه و الزامات تمام شعب پیش بینی شده و در حال رفع نواقص هستیم، همچنین نیاز‌های حوزه لجستیک جمع بندی و در حال آماده سازی می‌باشد.

اکرمی تصریح کرد: در ترکیب اعضای شعب از ظرفیت افراد باتجربه و جوانان پر انرژی استفاده شده و کارگاه آموزشی برای اعضای شعب برگزار گردد. باید تسلط به قانون داشته باشیم و از تجربیات گذشته استفاده کنیم و نظم در شعب اخذ رأی را مورد توجه قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار