فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۲۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف مدت ۴۸ ساعت در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه ٢١ متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۸۰۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 28 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار رهام بخش حبیبی شنبه ٧ دی در یک کنفرانس خبری افزود: طی ٥ عملیات منسجم و غافلگیرکننده در سراسر استان فارس و با زمین‌گیر کردن ۵ باند حرفه‌ای مقدار ۲۲۱۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده و ۲۱ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

او ادامه داد: یکی از باندهای تهیه و توزیع موادمخدر با جاسازی مواد در موتور یک خودروی وانت قصد انتقال این مواد به داخل استان را داشت که در یک عملیات شناسایی و بعد از یک تعقیب و گریز، زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه از ٥ باند مذکور، ١٤ دستگاه خودرو سبک و سنگین کشف و توقیف شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون٤٠ تن انواع مواد مخدر کشف شده که به زودی امحاء آنها انجام خواهد شد.

حبیبی همچنین از شناسایی و دستگیری عوامل و اعضای باند سرقت‌های داخل خودرو و منزل هم خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت داخل خودرو که در مرکز و شرق شهر شیراز مبادرت به سرقت می‌کردند را دستگیر کرده‌ام و این افراد تاکنون به ١٣٠ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرده‌اند.

فرمانده پلیس فارس با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در فارس، گفت: اعضای این باند بیشتر به دنبال سرقت خودروهای پراید مدل پائین بودند و خوشبختانه تاکنون تعدادی از خودروهای مسروقه کشف شده است.

حبیبی همچنین با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت از منازل گفت: از این باند ٥ دستگاه زانتیا، سمند، پژو پارس و پژو ٤٠٥ کشف شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخی از کالاهای مسروقه توسط این باند، به مالباختگان تحویل شده است، خاطرنشان کرد: اعضای این باند ٣٣ فقره سرقت منزل و ٣٠ فقره سرقت مغازه به ارزش ریالی بالای ٣٠ میلیارد تومان انجام داده بودند.

حبیبی همچنین در خصوص دستگیری یک کلاهبردار در شیراز نیز خاطرنشان کرد: فردی با راه‌اندازی یک سایت در خارج کشور، رواج قمار و شرط بندی را دنبال می‌کند؛ رابط این فرد در شیراز با اغفال سه نفر ۴۰ حساب بانکی به نام آنان باز کرده و از این طریق به کسب مال نامشروع مشغول بود.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فرد مورد نظر که قصد داشت از کشور خارج شود، در شیراز دستگیر شد و با دستگیری او، سه فرد اغفال شده نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار