مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور با توجه حجم مراجعه بیماران به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات این دانشگاه را فرا شهرستانی و فرا استانی دانست.
کد خبر: ۸۰۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 25 December 2019

براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، طاهر موهبتی در حاشیه نشست با دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل جزء دانشگاه‌های قدیمی و با سابقه است که افتخارات خوبی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و درمانی در کشور دارد .
وی با بیان اینکه این نشست فرصت مغتنمی بود تا عملکرد دانشگاه در بخش بیمه سلامت ارائه شود، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمینه خدمات سطح یک خدمات، سطح نظام ارجاع و پزشک خانواده اتفاقات خوبی را رقم زده است.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی بابل با برنامه‌های سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: این دانشگاه توانست در مدیریت منابع و مصارف خوب عمل کند و جزء دانشگاه‌های معدودی است که توانسته بیش از ۵ درصد صرفه جویی در سال ۹۸ را به خود اختصاص دهد.
موهبتی ادامه داد: بابت نگرانی دانشگاه در موضوع مطالبات از سازمان‌های بیمه‌گر تلاش می‌کنیم تا پرداختی بیشتری به دانشگاه علوم پزشکی بابل تخصیص یابد و بتوانیم به همان میزان بدهی‌ها را پرداخت کنیم.
وی افزود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل فرا شهرستانی و فرا استانی است که سعی می‌کنیم در وزارت بهداشت نگاه مثبتی به این موضوع ایجاد شود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور خاطرنشان کرد: این دانشگاه در پروژه سلامت الکترونیکی از دانشگاه‌های پیشرو بوده که با ارائه گزارش از دانشگاه پیشرفت‌های خوبی در این مورد شده است.
موهبتی بیان کرد: در چهارچوب سیاست‌های وزارت بهداشت گام‌های خوبی برای مدیریت منابع و مصارف برداشته شده است که تاکید وزارت بر این بوده که به گروه‌های نیازمند خدشه‌ای وارد نشود و بیماران واقعی (مهاجر یا مسافر) هم بتوانند از خدمات خوبی برخوردار باشند.
وی یادآور شد: امیدوارم با تدبیر دولت و مجلس و همچنین نمایندگان شهرستان بابل در بخش سلامت گام‌های موثری در بحث تامین منابع و تخصیص برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار