کد خبر: ۸۰۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ 25 December 2019

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه پیگیری‌های لازم برای احیای باشگاه شهرداری اردبیل نتیجه داد و این تیم به لیگ دسته سه کشور بازگشت.

وی با اشاره به این که باشگاه شهرداری اردبیل از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال است بیان کرد: جامعه ورزشی به دنبال احیای مجدد این باشگاه بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام یافته و نیز رایزنی‌های به عمل آمده این مهم عملا محقق شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: محدودیت‌های اداری و نیز انباشت بدهی‌های باشگاه از اهم مواردی بود که سبب کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ دسته سه کشور شده بود که با تلاش‌های هیئت فوتبال و نیز اداره ورزش  وجوانان استان اردبیل مکاتباتی با رئیس فدراسیون و سازمان لیگ انجام یافت و تلاش‌ها سرانجام  با موافقت سازمان لیگ نتیجه داد.

نوتاش تصریح کرد: درصدد توسعه و ارتقای رشته ورزشی فوتبال در سطح استان هستیم و در این زمینه اهمیت به رفع موانع و مشکلات به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است که انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در این زمینه همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.

وی اظهار کرد: نخستین دیدار این تیم به دلیل آماده نبودن مدارک باشگاه به تعویق افتاده بود که روز شنبه هفته آینده این تیم در مقابل تیم پاس گیلان در شهر رشت به میدان خواهد رفت که آرزوی موفقیت‌روزافزون برای این تیم را داریم و امیدواریم از این خطه باز هم شاهد افتخارآفرینی فوتبالیست‌هایی همچون علی دایی و کریم انصاری‌فرد باشیم.

حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل نیز در این خصوص با اشاره به این که با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام یافته تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور حاضر شد گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات جوانان، خوشبختانه با رایزنی‌های نهایی و مشارکت بخش خصوصی حضور‌ این تیم‌ در لیگ قطعی شد.

وی بیان کرد: احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل از مطالبات جوانان و جامعه ورزشی استان بود علی‌رغم موانعی برای احیای این تیم در راستای ارتقا نشاط اجتماعی و توجه به مطالبه جوانان و ورزش دوستان، این تیم به لیگ دسته سه کشور بازگشت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار