کد خبر: ۸۰۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 24 December 2019
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران مراسم در یاسوج، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران است.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  صبح امروز نشست هماهنگی ویژه برنامه ۹دی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: ۹دی انقلاب سوم ایران بود، انقلاب اول در سال ۵۷بود که ملت ایران طاغوت زدایی کرد، انقلاب دوم استکبارستیزی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ داد و انقلاب سوم در سال ۸۸که کشور چند ماه دچار درگیری و فتنه بود و با به میدان آمدن مردم در ۹دی چشم فتنه را کور کردند.
حجت الاسلام سیدجواد خاضع افزود: تمامی استکبار، سلطنت طلب ها، منافقین و خواص بی بصیرت همه با هم برای فروپاشی نظام در آن دوران به میدان آمدند، تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران بود اگر حضور به موقع مردم نبود اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم تر از وضعیت کنونی کشورهایی مانند سوریه،عراق و یمن می شد.
این مسوول افزود: برای بعضی ها سوال پیش می آید که بازخوانی این حوادث برای چیست؟ اما می بینیم دشمنان در این سال ها در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی به مملکت ضربه بزنند، اما ملت بصیر ایران اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.
خاضع ادامه داد: با توجه به دو شاخص می‌توانیم از این فتنه ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم؛ یکی رجوع به ولایت فقیه و رهبری که حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس است؛ ما رهبری داریم که ظرف چند دقیقه نقشه های چندین ساله دشمن را نقش بر آب می‌کند.
وی به شاخص دوم اشاره کرد و گفت: باید به دشمن نگاه کنیم و ببینیم از چه شخص یا جریانی حمایت می کند که ملت بصیر ایران با توجه به همین دو شاخص بود که به میدان آمد و از کیان  نظام دفاع کرد، امسال هم مردم به میدان آمده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب بار درگیر دشمن را نا امید و منکوب می‌کند.
حجت الاسلام سیدجواد خاضع در ادامه گفت: شعار محوری امسال "یوم الله ۹دی مظهر بصیرت،ولایت مداری و عبور از فتنه ها" است و سخنران مراسم در یاسوج، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران است و مکان مراسم نیز از میدان هفتم تیر به سمت چهارراه ولیعصر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار