رئیس سازمان برنامه بودجه استان ایلام:
رئیس سازمان برنامه بودجه استان ایلام از افزایش ۲۱/۵ درصدی بودجه ایلام در سال آینده خبر داد و گفت: ذی‌حسابان وظیفه سنگین‌تری از مدیران دستگاه‌ها دارند، باید هزینه‌های غیر ضروری که در برخی دستگاه‌ها انجام می‌گیرد، جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۰۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 24 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ رحمت‌اله قیصوری رئیس سازمان برنامه بودجه استان ایلام، اظهار داشت: اهمیت نظارت و کار ذی‌حسابان در مقطع کنونی بیشتر شده و با توجه به این مسائل، انتظار می‌رود بحث صرفه‌جویی جدی‌تر گرفته شود و به نحوی از منابع استفاده شود که بتوانیم ضروریات اجتناب ناپذیر را انجام دهیم، تا مشکل خاصی با توجه به حساسیت سال‌جاری نداشته باشیم و مشکلات پیش رو را مدیریت کنیم. 

وی افزود: وظیفه ذی‌حسابان بسیار سنگین و حتی از مدیر دستگاه‌ها نیز سنگین‌تر خواهد بود و بایستی از  یک سری هزینه‌های غیر ضروری که در برخی دستگاه‌ها انجام می‌گیرد جلوگیری به‌عمل آید. 

رئیس سازمان برنامه بودجه استان عنوان کرد: بودجه محیط زیست استان سال آینده ملی خواهد شد و اکثر مشکلات آن نیز مرتفع خواهد شد. 

وی ادامه داد: بخشی از اعتبارات تملک ایلام و زیرساخت‌های ایلام از ردیف اربعین در چند سال گذشته اختصاص داده شده که برای سال آینده، ۸۲میلیارد این ردیف پایدار شده است. 

قیصوری همچنین با اشاره به بودجه سال ۹۸ خاطرنشان کرد: باپیگیری‌های انجام شده، رشد بودجه هزینه‌ای ایلام 21/5  درصد برای سال آینده بوده که نسبت به رشد متوسط کشور  تا چند درصد نیز بالاتر است.

وی اضافه کرد: دربحث اعتبارات تملک هم رشد اعتبارات به خصوص در ملی و ملی _ استانی شده‌ها و  پروژه‌های کلان، رقم‌های خوبی دیده شده و ۳۰درصد افزایش داشته است.

قیصوری عنوان کرد: با توجه به بودجه عمومی، منابع محدود و کمتر از۸درصد رشد داشته و پروژه‌های بزرگی از جمله آزادراه پل زال به چیلات که پروژه خوبی برای بین المللی شدن ایلام است و پروژه‌های عمده از جمله در بخش حمل و نقل و حوزه آب و خاک داده شده که امیدواریم نمایندگان مجلس با رایزنی این بودجه را تثبیت و یا در جهت افزایش این بودجه گام‌های موثر را بردارند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار