مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: طول پروژه از میدان ارغوان  تا پایانه مرزی مهران ۱۰۲کیلومتر است که ۸۲کیلومتر آن به صورت ۴خطه اجرا شده و۲۰کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در دست اقدام  است.
کد خبر: ۸۰۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 23 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار داشت: در این مسیر پروژه تقاطع غیر همسطح ارغوان با ادامه دیوار کشی و احداث زیرگذر در حال تکمیل شدن است.

وی تصریح کرد: در قطعه اول حد فاصل روستای مهدی آباد تا تقاطع ماربره  ۴  کیلومتر به صورت بزرگراه تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد  و۷ کیلومتر دیگر این قطعه در دست احداث  است.

وی عنوان کرد: در این قطعه دو رشته تونل به طولهای ۷۴۰ و ۸۵۰ متر وجود دارد ،حفاری تونل ۷۵۰متری به پایان رسیده و پیمانکار در حال آماده سازی لاینینگ ( پوشش بتونی) این تونل بوده  و حفاری تونل ۸۵۰ متری نیز با انجام ۵۶۰ متر در حال اجرا است.

کاظمی در بازدید افزود: قطعه دوم به طول ۱۹ کیلومتر حد فاصل ماربره تا تقاطع صالح آباد است که مجموعاً ۱۵کیلومتر آن تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد و ۴ کیلومتر باقی مانده نیز در دست اجرا است.

وی افزود:  در ادامه مسیر ساماندهی تقاطع صالح آباد به طول ۲.۵کیلومتر به صورت همسطح انجام گرفته است و تقاطع غیر همسطح آن با پیشرفت  ۲۰درصد  در دست اجرا است.

وی در مورد قطعه سوم  گفت: از صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق ۲۵ کیلومتر  به صورت چهار خطه انجام شده و هم اکنون تکمیل پلهای بزرگ در منطقه کنجانچم  در حال اجرا است و  اصلاح مسیر رفت نیزدر این منطقه (کنجانچم ) به انجام رسیده و برای تکمیل مسیر برگشت نیز  در حال برآورد و بررسی اجرای عملیات تکمیلی هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشستی که به همراه مدیران دستگاههای مذکور در این بازدید داشت افزود: در روزهای آینده عملات اجرایی شش بانده شدن مسیر مهران تا پایانه مرزی و ایجاد مسیر پیاده راه اربعین در کنار این طرح و همچنین احداث تقاطع های غیر همسطح کنارگذر های مهران را اجرایی خواهیم کرد./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار