علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما، با حکم رییس صدا و سیما، به سمت تازه‌ای منصوب شد و رییس شورای تخصصی تمام برنامه‌های ورزشی صداوسیما شد. این حکم درست یکروز پس از پخش اینترنتی برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور، برای فروغی صادر شده است.
کد خبر: ۸۰۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ 21 December 2019

علی عسگری، در حکمی که به علی فروغی داد، او را به عنوان رییس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار دارد در راستای تحقق وظایف محوله ضمن مطالعه و توجه به سیاست‌های کلان کشور و رسانه ملی، در عرصه ورزش و جوانان نسبت به برنامه ریزی و سامان دهی و نظارت بر برنامه ورزشی رادیو و تلویزیون اهتمام جدی نمایید.»

به گزارش رویداد۲۴ حکم علی فروغی در حالی صادر شده، که با تصمیم او برنامه نود از تلویزیون حذف شد و عادل فردوسی از اجرا کنار گذاشته شد. فردوسی پور پس از حضور فروغی از شبکه سه کنار گذاشته شد و برنامه فوتبال 120 را در شبکه ورزش تهیه کنندگی می‌کرد اما اکنون با حکم جدید فروغی، احتمال حذف او از شبکه ورزش نیز وجود دارد.

تصمیم علی عسکری درست یکروز پس از پخش برنامه کلاسیکو در پلتفرم‌های اینترنتی گرفته شده است. عادل فردوسی پور پس از حذف از شبکه سه، برنامه‌ای را با حضور وریا غفوری، علی دایی و پژمان جمشیدی در اینترنت تهیه کنندگی کرد. 

علی فروغی پسر باجناق غلامعلی حداد عادل است که به همراه تیم جدید، به شبکه سه منتقل شده است. او پیش از این رییس بسیج صداوسیما بوده است و تخصصی در حوزه برنامه سازی نداشته است.

میثم نیلی دبیر اتحادیه ناشران انقلاب و احمد عبودتیان مسول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا از دیگر چهره‌هایی بودند که در ترکیب جدید به تلویزیون راه یافته‌اند. چهره‌هایی مثل مهدی آذرپندار که تا پیش از آن مدیر اداره فیلم و نمایش سازمان بسیج مستضعفین بود نیز به شبکه سه منتقل شدند.

کنترل فردوسی‌پور یک قدرت‌نمایی درست و حسابی برای جریان راست رادیکال است که در حال تسخیر تمام پست‌های مدیریتی صدا و سیما هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
ساقط شی!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار