نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از موافقت محدثه آقایی کاراته کای کرمانشاهی برای حضور مجدد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: این بار دیگر او را تنها نمی‌گذاریم و اجازه نمی‌دهیم قربانی شود.
کد خبر: ۸۰۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 19 December 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،پروین صفایی، وضعیت کاراته بانوان را در کرمانشاه مطلوب‌تر از بخش مردان دانست و گفت: هرچند از نظر امکانات و زیرساخت‌ها کمبودهایی داریم، اما به نسبت بخش آقایان وضعیت بهتری در عملکرد و پرورش استعدادها داریم.

صفایی همچنین در خصوص آخرین وضعیت "محدثه آقایی" پس از حواشی ماه‌های گذشته و حذفش از تیم ملی گفت: صحبت‌های زیادی با این بانوی کاراته‌کای جوان داشتیم و از او خواستیم تا دوباره در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه این کاراته‌کا موافقت کرده تا در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود شرکت کند. ما هم او را تنها نمی‌گذاریم و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر قربانی شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته بانوان، اظهار کرد: این برای اولین بار است که یک تیم بخش خصوصی از استان در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته بانوان شرکت می‌کند.

صفایی به عملکرد ضعیف این تیم در رقابت‌های سوپرلیگ در هفته‌های گذشته هم اشاره کرد و گفت: هرچند کاراته بانوان در کرمانشاه از وجود مهره‌های توانمندی بهره می‌برد، اما این تیم از کاراته‌کاهای قدرتمندی برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ استفاده نکرده که همین مسئله باعث شده نتواند تاکنون نتیجه قابل توجهی کسب کند.

وی با بیان اینکه هیات کاراته استان تمام حمایت‌های لازم را این تیم بخش خصوصی خواهد داشت، اضافه کرد: با مسئولان این باشگاه رایزنی‌هایی داشته ایم تا برای حضور موفقیت آمیزتر تیمشان در دور برگشت رقابت‌های سوپرلیگ بانوان از کاراته‌کاهای دیگر باشگاه‌های استان نیز استفاده کند که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار