یک سرمایه‌گذار از کشور آلمان در پاسخ به استاندار تهران که گفت ممنون که بدون توجه به فشارهای ترامپ، در ایران سرمایه گذاری می کنید، اظهار داشت: ترامپ کیست؟ او را نمی‌شناسم.
کد خبر: ۸۰۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 14 December 2019

به گزارش تابناک تهران، استاندار تهران در جریان سفر یک روزه به شهرستان پیشوا و افتتاح دو پروژه کشاورزی، در دیدار با یک گروه سرمایه‌گذار آلمانی، از سرمایه گذاری این شرکت بدون توجه به تهدیدات ترامپ رئیس جمهور آمریکا تشکر کرد که نماینده این شرکت در پاسخ گفت: ترامپ کیست؟ او را نمی‌شناسم.
این سرمایه گذار با اشاره وضعیت مناسب کشاورزی ایران و امکان رقابت با محصولات تولید شده در سایر کشورها گفت: امروز گلخانه‌های ایران امکان تولید محصولاتی دارند که در سایر کشورهای تولید می‌شود و این امر می‌توان علاوه بر تأمین نیازهای داخل ایران، به دیگر کشورها نیز صادر شود.
وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در ایران، ظرفیت ویژه‌ای را به شرکت‌های بین المللی ارائه کرده تا با استفاده از توان و تجربه تولید کنندگان ایرانی، به توسعه کشاورزی در بستر تکنولوژی بپردازند.
استاندار تهران نیز با تقدیر از حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران، خواستار افزایش مناسبات تجاری تولید کنندگان کشور با سایر کشورها شد.
انوشیروان محسنی بندپی افزود: استان تهران در تولید محصولات کشاورزی، از ظرفیت‌های ویژه ای برخوردار است که در صورت توجه و تبادل اطلاعات با تولید کنندگان سایر کشورها، می‌توان شاهد توسعه فعالیت‌های این حوزه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار