شاه حسین بابایی در گفتگو با تابناک:
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین گفت:برگزاری برنامه های اثر بخش در شهرستان هرسین موجب ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی شده است.
کد خبر: ۸۰۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 December 2019

شهریار عباسیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرستان هرسین موجب ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان هرسین شده است.از جمله این برنامه ها می توان به نشست کتابخوان مدرسه ای و کتابخانه ای، نشست های مطالعاتی، نقد و رونمایی کتاب، بازنمایی کتاب، نمایشگاه کتاب، نمایش نامه خوانی کارگاه های نقاشی، خوشنویسی، داستان نویسی، نمایش نامه نویسی، آموزشی تربیتی، آموزش احکام و قرآن، تهیه روزنامه دیواری، برنامه های مناسبتی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، خلاصه نویسی کتاب، قصه گویی و جمع خوانی اشاره کرد.

وی در ادامه بیان داشت: مساحت کتابخانه های عمومی این شهرستان ۵۵۸۹ متر است که ۲۴۶۸ متر از این مساحت زیربنای کتابخانه های عمومی است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین تصریح کرد:در حال حاضر ۵۱۰۰ نفر از جمعیت این شهرستان  عضو کتابخانه های عمومی هستند که امیدواریم این آمار با تلاش و پشتکار همکاران و مسئولان افزایش یابد.

بابایی با اشاره به نقش مسئولین شهرستانی در ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی ابراز داشت:حضور مسئولان شهرستانی به خصوص فرماندار شهرستان به عنوان رئیس انجمن کتابخانه های عمومی هرسین و امام جمعه این شهر در کنار دیگر مسئولان هویت فرهنگی مشخص تری را به برنامه های فرهنگی این اداره داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار