حجازی به خطاب به شورای نگهبان گفت: برادران شورای نگهبان تمامش کنید؛ چنین افرادی دیگر معلوم و واضح و روشن هستند و انتظار داریم شورای نگهبان قرص و محکم و انقلابی عمل کند و معامله هم ممنوع ؛ والله موارد روشن است و اعضای محترم شورای نگهبان باید قیامت جواب بدهند.
کد خبر: ۸۰۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 13 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران، حجت‌الاسلام‌ سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه‌، گفت: رهبری عنوان می‌دارند که همه مناصب و همه مسئولیت‌ها هم  توان و هم تعهد و در یک کلمه تخصص و تقوا می خواهد.
وی ادامه داد: پس آقایانی که برای نمایندگی ثبت نام‌ می‌کنند باید مدت‌ها با خودشان کلنجار رفته باشند که آیا می‌توانم این مسئولیت بزرگ را به شایستگی و در راه رضایت خداوند ادا کنم.
حجازی افزود: در قانون اساسی به صراحت آمده است که مملکت جمهوری اسلامی باید بر مبنای مکتب جعفری مدیریت شود، اما اهل سنت و سایر مذاهب حقوقشان نیز محفوظ است و غیر از دیگر مذاهب را قانون‌ هم لحاظ کرده و افرادی که شیعه هستند اگر رفتار و عملکردشان با فقه اسلامی و فقه شیعی مغایرت دارد حق ندارند وارد صحنه شوند و این منصب به نوعی غصبی است.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: هر چند تعهد و توان در کنار تخصص و تقوا برای شخص نماینده مجلس ضروری است و یک نماینده باید مطیع محض امر ولایت باشد و کسانی که می‌خواهند پا به مجلس بگذارند باید رسما انقلابی باشند.
حجازی تصریح کرد: انقلابی یعنی نماینده‌ای که صف بندی کند بین خودی و غیر خودی و کسی که رسما و علنا پشت تریبون از فتنه و فتنه گران اعلام برائت کند و اگر رسما اعلام برائت نکند شورای نگهبان هم نباید چنین اشخاصی را تایید کنند.
خطیب جمعه گچساران گفت: این مملکت خسارت‌ها و خون دلها خورده از فتنه گران دیده است و کسانی که در اقصی نقاط مختلف در گچساران و دیگر مناطق کشور از فتنه‌گران اعلام برائت نمی‌کنند طبق نظر رهبری نباید نماینده شوند.
وی خطاب به مسوولان افزود: پس شماها چکار‌ اید پس تدبیر چه شد؟ در حالی که مردم را نامحرم فرض می‌کنید اما نفوذی ها می‌دانستند و برخی در سخنرانی هایشان می‌گویند چرا می گویید اغتشاشگر در حالی که شماها مردم را به این حال و روز انداختید و ما بین اعتراض و نفوذی‌ها فرق قائل هستیم.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: دشمن از بی تدبیری مسئولین بهره برداری می‌کند و فتنه ها و توطئه می‌کند و برخی مسئولین هم با حیله سخن می‌گویند.
حجازی به خطاب به شورای نگهبان گفت: برادران شورای نگهبان تمامش کنید؛  چنین افرادی دیگر معلوم  و واضح و روشن هستند و انتظار داریم شورای نگهبان قرص و محکم و انقلابی عمل کند و معامله هم ممنوع ؛ والله موارد روشن است و اعضای محترم شورای نگهبان باید قیامت جواب بدهند.
خطیب جمعه گچساران گفت: قضایا خیلی روشن است و موضوع هم واضح است مردم حواسها را جمع کنند و به نیروهای انقلابی و دلسوز و مخالف فتنه‌گران رای بدهند.
حجازی تصریح کرد: درد زیاد است و هر مشکلی که پیش می‌آید گردن مقام معظم رهبری می اندازند و حداقل انتظار است که مجلس بعدی مثل این مجلس نشود.
خطیب جمعه گچساران گفت: برخی که تایید شدند بلاها برسر مردم آوردند و تلاش کنیم که رهبری بیش از این مظلوم نشوند لذا مردم، مسئولین و شورای نگهبان منتظر قیامت خود باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از طرف مردم بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
با عرض سلام سایت وزین و بروز تابناک استان کهگیلویه و بویراحمد
قبلا مردم شهرستان بهمئی خواستار تغییر نام مرکز شهرستان بهمئی از لیکک به "بهمن شهر " بودند و فکر کنم در شورای اول شهر لیکک هم تصویب گردید ولی متاسفانه نمی دانم چه عاملی باعث عدم اجرایی آن می شود البته به نظر می رسد افراد غیر بومی و افرادی که بهمئی اصیل نیستند ولی ساکن شهرستان بهمئی هستند یکی از عوامل غیر اجرایی تغییر نام مرکز شهرستان از لیکک (که شاید اسم بی مسمی باشد) به "بهمن شهر" باشد لذا از آن رسانه مردمی و متعهد تقاضای یاری و راهکار و تبلیغات لازم و یادآوری به مسئولین شهرستانی و استانی را در این زمینه داریم در ضمن از آن سایت لازم است تشکر به عمل آید که به دنبال نام بردن از لیکک فوری اشاره به مرکز شهرستان بهمئی می کنید امیدوارم منبعد در صدا و سیما استانی و ملی و دیگر ادارات به جای لیکک از لفظ بهمئی و یا شهر "بهمن شهر" بهمئی باشیم منتظر اقدامات آن سایت و دیگر سایت های محلی در این زمینه هستیم موفق باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار