در نشست هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب:
مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی: دین، اخلاق، امیدآفرینی، آگاهی بخشی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصادمقاومتی و گام دوم انقلاب هفت مولفه مهم در برنامه سازی‌های صداوسیماست.
کد خبر: ۸۰۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 12 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: دین، اخلاق، امیدآفرینی، آگاهی بخشی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصادمقاومتی و گام دوم انقلاب هفت مولفه مهم در برنامه سازی صداوسیما است.
مجرد که در نشست هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور اساتید دانشگاه‌های استان و برنامه سازان صداوسیمای آذربایجان غربی سخن می‌گفت: با تشریح بند‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب افزود: صداوسیما برای شکستن حصرظالمانه رسانه‌ای کشور، گام‌های موثری در دفاع از گذشته پُرافتخار چهل ساله و مسیر ارزشمند طی شده بعد از انقلاب برداشته است
وی مقابله با سیاه نمایی رسانه‌های بیگانه در حوزه‌های مختلف پیشرفت کشور، گفتمان سازی در سطح جامعه، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، تولید آثار پژوهشی فاخر و امیدآفرینی با همکاری دانشگاه‌های استان را یک ضرورت مهم و اجتناب ناپذیر عنوان کرد.
حجت الاسلام اسم حسینی مسئول نهاد نمایندگی،ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز در این نشست نقش رسانه ملی وشبکه استانی را در تقویت قدرت شناخت و تشخیص انقلابی و در نهایت عمل انقلابی بسیار مهم و اساسی دانست.
جوادی مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای استان نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد صداوسیما در جنگ رسانه‌ای با دشمنان انقلاب بر هم افزایی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با رسانه ملی تأکید کرد.
اساتید دانشگاه‌ها و برنامه سازان صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این نشست بر همکاری در تولید برنامه‌های آموزشی، ایجاد کارگروه‌های علمی مشترک، شفاف سازی و پیگیری مستمر مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم، ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و تولید محتوا در جنگ نرم با رسانه‌های معاند، حمایت از تشکل‌های جوانان در حوزه‌های گوناگون، پرهیزاز روش‌های تکراری در تبلیغ فرهنگ دینی و اسلامی در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی تأکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار