بخشی از سکوها خالی بود. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که از دست ما خارج است و مسئولان استانی هم خیلی علاقه ندارند که این تیم موفق باشد.
کد خبر: ۸۰۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 09 December 2019

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد بازی تیمش مقابل سپاهان را یکطرفه و به سود سرخپوشان مشهدی دانست.
به گزارش فرتاک ورزشی،

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: فکر کنم شما بیشتر از من به خاطر اتفاقات بازی عصبانی هستید. می‌توانم بگویم که بازی تقریباً یکطرفه بود و تیم حریف کلاً دو بار به دروازه‌ ما نزدیک شد و روی کرنر هم به گل رسید. ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم، اما بعد از آن تمرکزمان را حفظ کرده و کنترل بازی را در دست گرفتیم.

وی در ادامه افزود: با پاس‌های کوتاه بیشتر سعی کردیم به دروازه حریف برسیم و برای این کار حوصله زیادی به خرج دادیم که در نهایت هم به خواسته خود رسیدیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. در هر صورت مسابقه‌ای را که خیلی راحت می‌توانستیم ببریم، مساوی شد آن هم به خاطر یکسری اتفاقاتی که واقعاً کنترل آن از دست ما خارج است. این همه تلاش می‌کنید و تیم را برای یک مسابقه بزرگ آماده می‌کنید، اما با وجود اینکه خیلی خوب هم بازی می‌کنید جدا از زدن گل پنالتی هم می‌گیرید، داور آن را نمی‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو که از قضاوت داور مسابقه بسیار عصبانی بود، یادآور شد: این شکل داوری واقعاً دردآور است و برای تیم داوری که تنها کسانی بودند که پنالتی‌های خیلی واضح ما را ندیدند، متأسفم. برای تیم داوری خصوصاً بیژن حیدری متأسفم. اسم این ندیدن را اشتباه نمی‌گذارم و اصلاً آن را اشتباه نمی‌دانم، بلکه باید داور را بازخواست کرد که چرا خیلی راحت حق یک تیم را به راحتی ضایع کرد. از داور بازی صد درصد به کمیته داوران شکایت خواهیم کرد و از حیدری و تیمش شکایت می‌کنیم تا جوابگوی این همه جوان زحمتکش باشد، آنهم برای تیمی که در یک بخش خصوصی هزینه می‌کند.

گل‌محمدی تصریح کرد: این مسائل واقعاً دردناک است و در اینجا جا دارد از هواداران تشکر کنم. آنها فوتبال خوبی را دیدند، اما ناراحت هستند که حق تیم‌شان ضایع شد. فقط می‌توانم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم، اما بخشی از سکوها خالی بود. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که از دست ما خارج است و مسئولان استانی هم خیلی علاقه ندارند که این تیم موفق باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیمی مثل استقلال قبل از بازی تیمش بهای بلیت بازی خود را برای هواداران کاهش می‌دهد تا 60 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند، اما اینجا برای این بازی مهم ما بلیت را گران می‌کنند تا خیلی از هواداران نتوانند به ورزشگاه بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار