هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های دوشنبه و سه شنبه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 09 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی روز‌های دوشنبه و سه شنبه با انجام  ۸ دیدار  برگزار می‌شود که تیم استقلال، صدرنشین  لیگ برتر به مصاف  تیم پیکان می‌رود و پرسپولیس نیز میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

ماشین سازی تبریز- تراکتور / دوشنبه ساعت ۱۵: ۱۵ 

دربی تبریز میان ماشین سازی و تراکتور روز دوشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود. سرخپوشان تبریزی در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که دنیزلی به علت نتایج ضعیف و طی توافق با مالک باشگاه تراکتور از این تیم تبریزی جدا شد.  

تیم تراکتور هفته گذشته برابر تیم قعر نشین شاهین بوشهر در خانه اش به تساوی بدون گل دست یافت و همین موضوع اعتراض هواداران تبریزی را در پی داشت. بر همین اساس  زنوزی مالک باشگاه تراکتور تصمیم گرفت که دنیزلی را برکنار کند و شیخ لاری مدیر تیم  تا زمان انتخاب سرمربی جدید به طور موقت سکان هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده گرفت.  

به هر حال شیخ لاری سرمربی موقت تراکتور  این فرصت دارد تا در دربی تبریز توانایی خود را اثبات کند و  این مربی در صورت پیروزی  تیمش در این بازی در سمتش تا پایان نیم فصل اول  ابقا می‌شود.  

تیم فوتبال تراکتور با ۱۸ امتیاز  در جایگاه هشتم قرار دارد و در صورت پیروزی در دربی تبریز یکی، ۲ پله در جدول رده بندی صعود می‌کند.  

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی هفته گذشته در خارج از خانه به تساوی یک بر یک برابر تیم پارس جنوبی جم دست یافت  و با ۱۶ امتیاز بعد از تیم همشهری خود در جایگاه نهم قرار گرفت.  

با وجود اینکه تیم ماشین سازی در دربی تبریز میزبان است، اما هواداران تراکتور بیشتر از طرفداران ماشین سازی  هستند و این کار را برای شاگردان خطیبی سخت می‌کند چرا که جو استادیوم به نفع تراکتوری‌ها است.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

نکته جالب توجه این است که زنوزی مالک هر ۲ باشگاه تبریزی است و این موضوع شائبه تبانی در این بازی را مطرح می‌کند.  

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال تراکتور به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.  

به هر حال باید دید جدایی دنیزلی از تراکتور شوکی به این تیم تبریزی وارد می‌کند و  سرخپوشان تبریزی می‌توانند ناکامی‌های خود را  با پیروزی در دربی تبریز جبران کنند یا نه!

عبدالنبی پورخلف به همراه رضا قیم و ولی کاوسی قضاوت این بازی را برعهده دارند و  محمدباقر پورباقر و پیمان فرخی مهر کمک داوران اضافی، بابک عباسقلی زاده داور چهارم و مسعود مرادی هم ناظر این بازی هستند.  

 

فولاد- پارس جنوبی جم/ دوشنبه ساعت  ۳۵ :۱۶

دربی جنوب میان تیم‌های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم روز دوشنبه برگزار می‌شود. تیم فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم سایپا به تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.  

شاگردان نکونام قصد دارند با حمایت هواداران خونگرم خود برابر حریف جنوبی خود به برتری دست یابند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر تیم ماشین سازی به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد. این تیم جنوبی وضعیت خوبی ندارد و حتی امروز خبر رسید که آب خوابگاه بازیکنان به علت بدهی قطع شده است.

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

حتی گفته می‌شود که مسئولان تیم پارس جنوبی جم در رزرو هتل محل اقامت اعضای تیم در اهواز و تهیه بلیت برگشت از این شهر موفق نبودند.  

علاوه بر این  بهرام رضاییان از سِمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داده است و این تیم جنوبی بدون مدیرعامل و هیئت مدیره اداره می‌شود و شایعاتی مبنی بر استعفای ایوب چراغی، مدیر اجرایی این تیم به علت مشکلات مالی شنیده می‌شود.

به هر حال تیم پارس جنوبی جم با مشکلات مالی و بدون مدیرعامل  به مصاف تیم فولاد خوزستان  خود می‌رود و باید دید می‌تواند با امتیاز، اهواز را ترک کند یا نه!

 محمدرضا اکبریان به همراه محمدرضا مدیر روستا، مهدی الوندی، یاسرهمرنگ و احمد محمدی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و علی احمدی داور چهارم و  خداداد افشاریان ناظر این بازی هستند.  

شهرخودرو- سپاهان/ دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰

تیم شهر خودرو هفته گذشته برابر تیم استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. این تیم مشهدی قصد دارد از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر زردپوشان اصفهانی شکست هفته گذشته را جبران کند، اما کار سختی برابر تیم قدرتمند سپاهان دارد.  

در آن طرف، زردپوشان اصفهانی هفته گذشته با تساوی پرگل برابر تیم نساجی مازندران صدرجدول را به استقلال دادند و با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برتری برابر حریف مشهدی خود صدرجدول را از آبی پوشان پایتخت پس بگیرند، اما با حریف سرسختی در مشهد مواجه هستند.  

علاوه بر این طلایی پوشان مصدومان زیادی در این بازی دارند و همین موضوع به دغدغه اصلی قلعه نویی تبدیل شده است و باید دید این مربی چه تدابیری برای این بازی می‌اندیشد؟!

 بیژن حیدری به همراه محمدرضا منصوری، فرهاد مروجی، محمدرضا تارخ و امیرعرب براقی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. محمد علی رضایی داور چهارم و ابوطالب طاهریان ناظر این بازی هستند.  

ذوب آهن- نساجی مازندران / دوشنبه ساعت ۳۰: ۱۷

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته شکست سنگینی برابر سرخپوشان پایتخت متحمل شد و  با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. این تیم اصفهانی قصد دارد با برتری برابر حریف مازندرانی خود شکست هفته قبل را جبران کند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.  

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته در خانه خود توانست  با نتیجه ۲ بر ۲ تیم سپاهان را متوقف کند و با ۱۲ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت. این تیم مازندرانی قصد دارد با امتیاز اصفهان را ترک کند، اما کار سختی در نصف جهان دارد.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

 حسن اکرمی به همراه علیرضا ایلدروم، علیرضا مرادی، سیدرضا مهدوی و روح الله شریفی قضاوت این بازی را برعهده دارند و حمیدرضا افشون داور چهارم و علیرضا کهوری ناظر این بازی هستند.  

پیکان- استقلال/ دوشنبه ساعت ۳۰ :۱۷

آبی پوشان پایتخت با هدایت استراماچونی تاکنون عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشتند و با پیروزی برابر تیم شهر خودرو  صدرنشین شدند. شاگردان استراماچونی قصد دارند با پیروزی برابر خودروسازان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.  

استراماچونی روز گذشته به علت پرداخت نشدن حقوق ۲ ماهه خود استعفا کرد تا استقلال در وضعیت بحرانی قرار بگیرد و باید دید آیا استرا امروز روی نیمکت آبی های پایتخت خواهد نشست یا خیر.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست خورد و با ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت. تیم پیکان  با وجود اینکه در این بازی میزبان است، اما تماشاگران زیادی ندارد تا از این تیم برابر استقلال حمایت کنند.  به هر حال خودروسازان قصد دارند شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارند.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال که به همراه قائدی زوج خط حمله قدرتمندی را تشکیل دادند به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر پیکان نیست. البته قائدی در نبود شیخ دیاباته  وظیفه گلزنی برابر پیکان را برعهده دارد. همچنین سیاوش یزدانی، میلاد زکی پور نمی‌توانند تیم خود را  برابر پیکان همراهی کنند. البته رسیدن روزبه چشمی، محمد دانشگر  و فرشید باقری به بازی با پیکان خبر خوشی برای استراماچونی است. همچنین داریوش شجاعیان و محسن کریمی به علت پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند.  

موعود بنیادی فر به همراه علی میرزابیگی، قهرمان نجفی، حمید حاج ملک و سیدمهدی مرجانزاده تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و  علی اکبر نوری داور چهارم و  رحیم رحیمی مقدم ناظر این بازی هستند.  

 

شاهین شهرداری بوشهر- صنعت نفت آبادان/ سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰

تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته گذشته توانست یک تساوی باارزش در خارج از خانه برابر تیم تراکتور بدست آورد و با ۵ امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.  

این تیم بوشهری قصد دارد با حمایت هواداران خود در دربی جنوب به برتری دست یابد تا جایگاه خود را یک پله در جدول رده بندی ارتقا بدهد، اما کار سختی برابر برزیل ایران پیش رو دارد.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

در آن طرف، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر تیم پیکان به برتری دست یافت و با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.  

به نظر نمی‌رسد که تیم صنعت نفت آبادان کار سختی برابر تیم قعر جدولی شاهین بوشهر داشته باشد، اما این تیم نباید حریف خود را دستکم بگیرد و باید با تمام قوا به مصاف این تیم بوشهری برود.  

 سیدمهدی سیدعلی به همراه امیر محمد داوددزاده، محسن بابایی، محمدحسین ترابیان و ایمان کهیش قضاوت این بازی را برعهده دارند.  حامد صفایی داور چهارم و بهرام مهرپیما ناظر این بازی هستند.  

نفت مسجد سلیمان- سایپا/ سه شنبه ساعت  ۳۵ :۱۶

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان  هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل متوقف شد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. این تیم جنوبی قصد دارد از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر تیم سایپا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.  

در آن طرف، نارنجی پوشان سایپا با هدایت ابراهیم صادقی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند ناکامی‌های خود را در این بازی جبران کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

 رضا عادل به همراه  سعید علی نژادیان، دانیال باشنده، علی ابراهیمی و علی بای تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و حسین مرادی داور چهارم و حسن کامرانی فر ناظر این بازی هستند.  

پرسپولیس- گل گهر سیرجان/ سه شنبه ساعت ۳۰ : ۱۷

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با پیروزی پرگل برابر تیم ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند و آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود از سد حریف سیرجانی خود بگذرند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.  

به هر حال کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از مدت‌ها ترکیب ایده آل خود را پیدا کرد و بازیکنان این تیم توانستند به خوبی تاکنیک مدنظر سرمربی را اجرا کنند و یک پیروزی ارزشمند در اصفهان بدست آورند.  

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن گلزنی کرد و این بازیکن قصد دارد تعداد گل هایش را در بازی با گل گهر سیرجان افزایش بدهد تا از هجمه و فشار‌های وارد شده رهایی یابد.  

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته با تساوی بدون گل برابر تیم نفت مسجد سلیمان متوقف شد و با ۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. تیم گل گهر قصد دارد دست به کار بزرگی بزند و با امتیاز تهران را ترک کند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

به نظر نمی‌رسد که سرخپوشان پایتخت کار سختی برابر حریف سیرجانی خود داشته باشند، اما در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد و شاگردان کالدرون نباید حریف خود را دستکم بگیرند.  

 

 اشکان خورشیدی به همراه حسن ظهیری، سعید قاسمی، سیدوحید کاظمی و سیدعلی اصغر مومنی قضاوت این بازی را برعهده دارند. جواد مداح داور چهارم و محمدجواد تقی پور ناظر این بازی هستند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار