رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی:
رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی از برگزاری دوره‌های تربیت‌مربی و داوری برای بازی‌های بومی و محلی در استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 09 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا جعفری در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان ایلام اظهار کرد: به دنبال استفاده از مواهب و کارکردهای علمی برای تقویت بازی های بومی محلی هستیم و در تلاشیم شرایط را به سمت توسعه مهارت‌های حرکتی با اولویت مهارت زندگی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه جامعه مخاطب روستایی و عشایری از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است و امیدواریم بتوانیم ورزش های کلاسیک استان را در جهت تحقق اهدافش یاری کنیم، ادامه داد:آموزش در این هیئت اهمیت بسیار بالایی دارد و به منظور افزایش سطح آموزش، فدراسیون با دریافت کمترین هزینه برای تشکیل دوره های تربیت مربی و داوری هیات‌ها را همراهی می کند.

رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی ادامه داد: اساس مبانی فرهنگی آموزش است و کیفیت آموزش بر رشد عوامل اقتصادی نیز موثر است.

جعفری در خصوص ایجاد خانه های ورزشی در روستاها گفت: ایجاد خانه های ورزش روستایی با هدف پر کردن خلاء ساختاری پیشنهاد داده می شوند و در تلاشیم خانه های ورزشی را به عنوان اولویت جامعه ورزشی و با هدف برگشت سرمایه به چرخه اقتصادی گسترش دهیم.

در این انتخابات «شهریار شفیعی» به عنوان رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی انتخاب شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار