فرماندار اهواز در پاسخ به گرایش سیاسی هیات اجرایی انتخابات مجلس
فرماندار اهواز با بیان اینکه در انتخاب معتمدین هیات اجرایی تنها فرماندار انتخاب کننده نیست، افزود: در این انتخابات گفتند که معتمدین را باید فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال تایید و به هیات نظارت معرفی کنند و تنها فرماندار انتخاب کننده نبود.
کد خبر: ۸۰۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 08 December 2019

جمال عالمی نیسی در خصوص ترکیب و گرایش سیاسی هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز که از یک طیف سیاسی است،بیان کرد: در دوره های قبل فرماندار معتمدین را به هیات نظارت معرفی می کرد ولی در این انتخابات در فرایند انتخاب دادستان و رئیس ثبت احوال را نیز مشارکت داده اند و هیات اجرایی اهواز به همین روش انتخاب شده است.

وی گفت: یک مساله دیگر این است که در نهایت معتمدین و افراد معرفی شده را باید هیات نظارت تایید کند و اگر به هر دلیلی هیات نظارت موافقت نکند باید اسامی را هر چند بار تغییر داد تا تایید شوند.

فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه هیات اجرایی از طریق انتخابات بین افراد معرفی شده انتخاب می شوند، تصریح کرد: افراد فرهیخته ای بین افراد انتخاب شده وجود دارد و صلاحیت ها بر اساس قانون و استعلام های چهارگانه انجام خواهد شد و باید جوابیه هایی که می دهند مستند و مستدل باشد. .

عالمی نیسی اضافه کرد: بدون دلیل هیچ کسی را رد صلاحیت نخواهیم کرد و این اطمینان را می دهم که صلاحیت ها بر اساس قانون انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در جریان انتخاب معتمدین، افرادی نیز بوده اند که از آنها دعوت کرده ایم ولی حاضر به همکاری نشدند.

 

منبع: پایگاه خبری کاوش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار