سرمربی تیم:
سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: تیم ما با بازیکنان کم سن و سال و خوزستانی برای حضور در لیگ برتر بسته شد و اکنون در حال پشتوانه سازی برای فوتبال بانوان خوزستان هستیم.
کد خبر: ۸۰۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 08 December 2019

فاطمه دغاقله در خصوص عملکرد تیمش در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر پالایش گاز ایلام، اظهار کرد: پیش از این دیدار، یک بازی سخت در بوشهر داشتیم که خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. برای بازی با ایلام نیز به خوبی آماده شده بودیم و حتی در نیمه نخست بازی روز گذشته موفق شدیم دروازه‌مان را حفظ کنیم و با نتیجه تساوی به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: شاگردانم در این دیدار خوب عمل کردند و با تمام توان جنگیدند و حتی موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آن‌ها بهره نبردیم. این نکته نیز باید مدنظر باشد که تیم آویسا با بازیکنان خوزستانی بسته شده است، بازیکنانی که آینده‌دار هستند و اگرچه کم سن و سال‌اند ولی با تمام وجود بازی می‌کنند. در واقع کار ما پشتوانه‌سازی برای فوتبال بانوان خوزستان است و سال‌های آینده، استان خوزستان از بانوان فوتبالیست غنی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان بیان کرد: تیم ما صد درصد در اولین حضور خود در لیگ برتر می‌ماند تا سال آینده بتوانیم با تیمی آماده‌تر وارد لیگ برتر شویم. اکنون در جدول با یک برد می‌توانیم خودمان را تا رده هفتم نیز بالا بکشانیم. زمینه برای پیشرفت تیم فراهم شده است.

وی عنوان کرد: باشگاه آویسا خوزستان از یک مدیریت خوب بهره می‌برد. بازیکنان ما باوجود این‌که جوان هستند، کم‌تجربه‌اند و بازی به بازی بر تجربه آن‌ها افزوده می‌شود. در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم زیرا طی هفته‌های گذشته برابر تیم‌هایی بازی کردیم که سابقه چندین ساله در لیگ برتر دارند و از بازیکنان خوب و ملی پوش بهره می‌برند.

دغاقله خاطرنشان کرد: ما ناامید نیستیم زیرا هدف داریم و با توجه به حمایت خوب خانم عبدالوند، مدیرعامل باشگاه به ادامه لیگ نیز امیدوار هستیم و می‌توانیم در جدول ارتقاء رتبه داشته باشیم.

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر نماینده سیرجان، گفت: بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم آویسا خوزستان در فصل جاری لیگ برتر موفق باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار