فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ضمن تبریک و گرامیداشت روز دانشجو، دانشجویان را نماد بیداری و مطالبه گری هر جامعه ای معرفی و بر توجه بیش از پیش به خواسته های این قشر فرهیخته تاکید کرد.
کد خبر: ۸۰۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس،علی اکبر جاویدان  اظهار کرد: شانزدهم آذر ماه هر سال فرصتي براي تكريم اين قشر از جامعه ايران اسلامي و ياد آور فرياد حق طلبانه و خشم مقدس نسل آگاه و فرهيخته دانشگاهي در برابر مشي استكبار آمريكا بوده و نشان مي دهد كه آرمان‌هاي استبداد ستيزي از جايگاهي بلندي در جريان دانشجويي برخوردار است.


وی افزود: روز دانشجو نماد دانش و عينيت بخشيدن به آرمان‌هاي بلند انقلاب و ارج نهادن به دانشجو و نمايش قدرت علمي دانشجويان و فتح قله‌هاي بلند علم و معنويت است.


این مسئول ادامه داد: امروز رشد علمي كشور، افزايش قدرت توليد و توسعه فناوري از بركات دانشجويان خلاق و متدين است و دانشجويان بيدار دل با الهام از رهنمودهاي خردمندانه و دور انديشانه ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (حفظه‌الله تعالي) آماده‌اند تا ضمن كسب علم و معرفت، تجربيات ارزشمند خود را در راه استقلال ايران اسلامي، افزايش اقتدار و عزت ملي در صحنه‌هاي بين‌المللي بكار گرفته و با پيمودن اين راه خطير، گام‌هاي مهم‌تري را در نيل به اهداف والاي معمار كبير انقلاب اسلامي و تحقق آرمان‌هاي با ارزش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بردارند.


جاویدان در پایان یادآور شد: روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیها خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.


سردار جاویدان در بخش پایانی پیام خود آورده است: بدون شک در برهه کنونی، وظیفه همه مسئولان و اقشار جامعه خصوصا اعضای جامعه علمی کشور بویژه قشر دانشجویی حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش آهنگی علمی - پژوهشی در راستای تحقق آرمان ها و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا شاهد حرکتی شتابان تر به سوی پیروزی و فتح هرچه بیشتر قله های عزت و افتخار باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار