در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس
تنور انتخابات در قم با ثبت نام همزمان سه کاندیدای اصولگرا در قم گرم شد و حجت الاسلام ذوالنور، احمد امیرآبادی و علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند. این افراد تحت ائتلاف اصولگرایان استان قم در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۰۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۴ 08 December 2019

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس، احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان فعلی قم در مجلس شورای اسلامی، برای شرکت از حوزه انتخابیه قم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

زاکانی، امیرآبادی و ذوالنور همزمان از قم ثبت نام کردند

گفتنی است این افراد تحت ائتلاف اصولگرایان استان قم در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند.

شفافیت آرا، معیشت مردم و مبارزه با فساد

احمد امیرآبادی فراهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع شفافیت آرا، معیشت مردم و مبارزه با فساد از اولویت‌های فعالیت مجلس بعدی است، گفت: مشکلی که در قم داریم این است که این شهر برای جهان اسلام از نظر فرهنگی نسخه می‌نویسد ولی متأسفانه آسیب‌های اجتماعی زیادی در آن وجود دارد و مردم قم نباید فراموش شوند.

زاکانی، امیرآبادی و ذوالنور همزمان از قم ثبت نام کردند

وی ادامه داد: ما با حفظ ارزش‌های انقلابی و دینی باید مراکزی برای اجرای برنامه‌های شاد در قم درشان این شهر ایجاد کنیم که در این زمینه نیز کارهای خوبی شکل‌گرفته و نقاط مثبت زیادی را می‌توان نسبت به چند سال گذشته نام برد ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رأی مردم قم این خدمات ادامه پیدا کند و بتوانیم در دوره آینده با همدلی برای قم خدمات بهتری را ارائه کرده و در مجلس در سطح ملی و بین‌المللی از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

مجلس فعلی قدرتمند و توانمند نیست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور دیگر داوطلب اصولگرایی بود که امروز با حضور در حوزه انتخابیه قم برای نمایندگی انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجلس فعلی را مجلس قدرتمند و توانمند نمی‌بینیم، گفت: امروز مهمترین مشکل بحث معیشت، معضلات فرهنگی و فساد در کشور است و مهمترین چیزی که بنده آن را پیگیری می‌کنم مشکلات معیشتی مردم است.

زاکانی، امیرآبادی و ذوالنور همزمان از قم ثبت نام کردند

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع دوم کمک به قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با فساد و پاکسازی وضعیت کشور از عناصر معلوم‌الحالی است که مردم را از نظام و انقلاب اسلامی دلسرد می‌کنند و موضوع بعدی شفاف‌سازی در مجلس و کشور است که به جد پیگیری خواهم کرد.

ذوالنور با اشاره به اینکه موضوع معیشت در شهر استان قم نیز جز اولویت‌های پیگیری است، گفت: تقویت گردشگری دینی موضوع دیگری است که پیگیری می‌کنیم تا دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانند نقششان را در این زمینه با خوبی ایفا کنند.

وی از لزوم پیگیری پروژه‌های نیمه کاره مانند پروژه عمار یاسر، وضعیت نابه سامان اطراف حرم، تکمیل طرح‌های مونوریل و مترو سخن گفت و افزود: فرودگاه قم نیز نیازمند پیگیری جدی است و راه‌اندازی آن می‌تواند در تأمین زیرساخت‌های توریست مذهبی مؤثر باشد و رونق اقتصادی را در قم ایجاد کند.

ذوالنور ادامه داد: بافت تاریخی و بافت فرسوده موضوع دیگر قم است، دولت 315 هکتار در هسته مرکزی شهر را به ناحق بافت تاریخی عنوان کرده که مرکزیت شهر را با وضعیت نامناسبی مواجه کرده است. این موضوع باید پیگیری شود تا دولت لکه‌های خاص تاریخی را مشخص کند و به سایر مردم اجازه نوسازی دهد تا وضعیت هسته مرکزی شهر از نابه سامانی و خطراتی که می‌تواند به همراه داشته باشد اصلاح شود.

مجلس فعلی وکیل الدوله است

علیرضا زاکانی دیگر داوطلب اصولگرا نیز در آخرین روز ثبت‌نام در حوزه انتخابیه قم حاضر شد.

وی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه آسیب امروز کشور وجود دولت خسته و بدون کارکرد و یک مجلس بی‌تفاوت است، گفت: امروز شاهدیم اکثریت مجلس مسیری را دنبال نمی‌کنند که خواست ملت باشد و برعکس با مجلسی مواجه هستیم که وکیل الدوله است و این تجربه بدی برای کشور ما بود.

زاکانی، امیرآبادی و ذوالنور همزمان از قم ثبت نام کردند

زاکانی ادامه داد: امیدوار هستیم با نگاه مثبت و اعتماد مردم قم به مجلس راه پیدا کنیم و اولویت‌های کشور به‌ویژه تنگناهای اقتصادی که فشار زیادی به مردم آورده و شاهدیم سرپرستان خانوارها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند را سامان دهیم.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید با یک اقتدار منطقی و مدیریت مبتنی بر دانش و تکیه بر حوزه و دانشگاه نظام تقنینی کشور را به سمتی ببریم که بتواند یک مجلس در رأس امور را برای کشور به ارمغان بیاورد و در این مسر باید از ظرفیت قم به ویژه حوزه و دانشگاه استفاده کنیم تا در حوزه نظارت و دقت نیز از دقت بالاتری برخوردار شویم.

زاکانی با تأکید بر اینکه فوریت امروز کشور اقتصاد و معیشت است، ابراز کرد: بعد از آن فرهنگ و معضلات اجتماعی قرار دارند که باید با نگاه دقیق دنبال شود و گره از مشکلات مردم بگشاید.

وی با اشاره به اینکه بنده عادت دارم سراغ کسانی بروم که مال را به یغما می‌برند، بیان کرد: کشوری که در آن ریشه فساد دوانده عملاً مال و امکانات مردم در آن به یغما می‌رود. ما در کشور امکانات زیادی داریم ولی آدم‌های حریصی هستند که این امکانات را می‌بلعند و نمی گذارند به دست مردم برسد. لذا باید برخورد منطقی قاطع و جدی صورت بگیرد تا بتوانیم در کنار توسعه کار و فعالیت‌های اقتصادی برای مردم، در جهت منفی هم کسانی که سر سفره مردم نشسته‌اند را در موقعیتی قرار دهیم که دست از سفره مردم بردارند.

زاکانی با تأکید بر اینکه قم ظرفیت ناشناخته زیادی دارد، افزود: قم شهر و استان جهانی است و ظرفیت‌های بی‌نظیری در آن وجود دارد که برای کشور هم ناشناخته است که باید این ظرفیت‌ها را به مسئولان شناساند و درخور این ظرفیت‌ها قم را ارتقا دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
هیچ کدام از این سه نفر در قم رای نخواهند اورد.
براتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
سلام برای امیر ابادی قلابی اطلاع رسانی کنید
روی نام پدر اصلی تأکید کنید تا اشتباه نشه
لطفا یه پیام بدید ۹۳۸۹۲۹۹۲۴۰
باسپاس و ارزوی پیروزی جبهه ودافعان ولایت
الان بنده واقعا نمیدونم اصلی نام پدرش صفر علی است یا عبد اله
اگه با قصد این خبیث را به قم اورده اند خدا لعنت کند!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار