زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم‌ شده است افزود: برگزارکنندگان انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند و همه باید قانون را اجرا کنند.
کد خبر: ۸۰۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ 08 December 2019

 فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی توسط رسانه ها در فیروزکوه تخلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی عصر شنبه در دومین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: انتخابات بزرگترین همایش همبستگی مردم و عامل تقویت وحدت است و علاوه بر اینکه از آن بعنوان یک مسئله ملی یاد می شود با آثار فراملی نیز همراه است.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: مردم ایران همواره با حضور خود اتحادشان را اثبات کرده‌اند و تقویت وحدت یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم‌ شده است افزود: برگزارکنندگان انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند و همه باید قانون را اجرا کنند.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی یکی از تخلفات و مشکلاتی است که داوطلبان، اعضای ستادهای انتخاباتی آنها، هواداران و رسانه‌ها از مشارکت در انجام آن خودداری کنند.
عنوان کرد: هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات به غیر از وظیفه خود را ندارد.

فرماندار فیروزکوه افزود: انتخابات فرآیندی است که مراحل آن به‌صورت قانونی انجام می‌شود و همگی ما وظیفه داریم برای برگزاری انتخابات سالم و بانشاط در جامعه گام‌های اساسی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار