در 12 آذر 98 اتفاق مهمی برای اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار رخ داده است چرا که تفاهم‌نامه‌ای با بانک ایران زمین برای ارائه خدمات بانکی امضا کرده که می‌تواند در حوزه رشد تولید، اشتغال، صادرات و واردات مفید باشد.
کد خبر: ۸۰۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 07 December 2019
در 12 آذر 98 اتفاق مهمی برای اتحادیه تحادیه بارفروشان میوه و تره بار رخ داده است چرا که  تفاهم‌نامه‌ای با بانک ایران زمین برای ارائه خدمات بانکی  امضا کرده که می‌تواند در حوزه رشد تولید، اشتغال، صادرات و واردات مفید باشد.
 
در همین رابطه رییس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار در گفت‌وگو با بانکداری ایرانی  گفت: بانک ایران زمین اولین بانکی است که در این حوزه با اتحادیه اصناف میوه و تره بار قرار داد بسته تا برای تولید، اشتغال، صادرات و واردات به این اتحادیه خدمات حرفه ای ارائه کند.  
 
دارایی افزود: این تفاهم‌نامه سبب اشتغال در کشور خواهد شد و می‌تواند در ارتقای تولید صنعتی و کشاورزی کشور کمک کند. به عنوان نمونه صد هکتار زمین گلخانه‌ای با این تفاهم نامه زیر کشت خواهد رفت که حرکت بزرگی برای رشد و تعادلی صنعت و کشاورزی است؛ چرا که این الگوی کشت که با این تفاهم نامه عملیاتی می‌شود در مصرف آب 60 درصد صرفه جویی به بار می‌آورد و با حمایت معنوی و مالی بانک ایران زمین که ارتباط مناسبی با کشورهای صنعتی از جمله آلمان دارد می تواند این امر را میسر کند. از طرف دیگر این کشت علاوه بر رفع  نیازهای داخلی می تواند به صادرات کمک زیادی کرده و سبب ارزآوری برای کشور می شود . 
 
رییس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار در ادامه افزود: خدمات ارزی یکی از حمایت‌های مالی بانک ایران زمین است. اتحادیه ما 15 وارد کننده و 100 صادرکننده دارد. شعب ارزی بانک ایران زمین به اتحادیه اصناف میوه و تره بار کمک می‌کند تا واردات  اقلام مورد نیاز کشور را  با سهولت انجام دهیم.
 
 همچنین  عمده مشکل ما در حال حاضر روی صادرات است؛ چرا که به اسطه  صادرات است که ارز به داخل تزریق می شود و متاسفانه در این زمینه به دلیل تحریم ها اسناد اعتباری بازگشایی نمی شود و بانک ایران زمین در این خصوص قول‌های مساعدی به ما دادند. 
 
بانک ایران زمین قرار شد که در حوزه اتحادیه و صنف میوه و تربه بار کمک کند. روزانه رقمی سنگین چندده هزار تن کالا در این صنف جابجا می شود که رقم  سنگین مالی گردش می کند و با همکاری اتحادیه  و بانک می توان این گردش نقدینگی را به سمت بانک ایران زمین هدایت کرد.
 
برچسب ها: بانک ایران زمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار