مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد
جهادگران عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در قالب اردوی جهادی سلامت به بیش از 500 نفر از اهالی شهرعلی اکبر و روستاهای منطقه کوه خواجه سیستان خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۸۰۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 07 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان بامری قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مشارکت‌های اجتماعی گفت: جهادگران سلامت در راستای تحقق عدالت در سلامت با سفر داوطلبانه به نقاط محروم سیستان و بلوچستان، خدمات درمانی رایگان ارائه می کنند.

وی افزود: دومین گروه جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان با حضور 4 پزشک عمومی، 6 دندانپزشک، 3 ماما، 3 بینایی سنج، 3 روانشناس ارشد و 6 پایشگر سلامت از روز پنج شنبه 14 آذرماه برای خدمات رسانی به روستاهای شهر علی اکبرسیستان اعزام شدند و تا 15 آذر در این مناطق مستقر بودند.

وی ادامه داد: تست قند، فشار خون و توزیع دارو از دیگر خدماتی است که در 5 روستا در این اردو انجام شد.

بامری همچنین گفت: جهادگران سلامت طی مدت زمان استقرار در این مناطق به 500نفر از اهالی شهر علی اکبر و روستاهای تابعه انواع خدمات بهداشتی و سلامت شامل معاینه رایگان و داروی رایگان (400نفر)، خدمات دندانپزشکی (300نفر) و پایش سلامت را ارائه دادند.

وی تصریح کرد: قرار است این گروه در هفته آینده در روستای حرمک شهر زاهدان خدمات ارائه کند.

پیش از این نیز گروه‌ جهادگران سلامت این دانشگاه برای ارائه خدمات داوطلبانه و رایگان به روستاهای شهر زهک در منطقه سیستان سفر کرده بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
SklAWDuCMYyvwiF
|
China
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
این درستشه،جهاد علمی که زیربنایی و انسان سازی می کند
siLOWgdfz
|
China
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
احسنت به این جهادگران عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار