حزب جمهوریت ایران اسلامی شعبه خوزستان در بیانیه ای اعلام کرد:
کد خبر: ۸۰۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 05 December 2019

مردم آگاه وشریف ،نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی استان مظلوم خوزستان

سلام علیکم

انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم که درتاریخ ۲اسفند سال جاری برگزارخواهد شد،صحنه حساس تقابل دو اندیشه متفاوت در صحنه سیاسی کشور است.

یکی تفکر محرم دانستن مردم و در راس بودن مجلس برای انعکاس دردها و مشکلات مردم رنج کشیده و تفکر دیگر زینتی دانستن رای مردم و تلاش برای دلسرد کردن آنان و تشکیل مجلسی با حداقل آمار شرکت کنندگان.

ما بخوبی ازدردها ورنج های شما مردم عزیز آگاهیم .از تورم لجام گسیخته و پایین بودن قدرت خرید.... و مشکلات اقتصادی تا دردهای اجتماعی و فرهنگی جامعه که باعث بوجود آمدن شکافها و فاصله ها بین مردم و حاکمان گشته است. علاج این دردها نه انقلابی دیگر و نه آشوب و بلوا... ست بلکه صندوق های رای و انتخاب نمایندگان شایسته ،شجاع،توانمند،متخصص و متعهد به شمامردم است.

قطعا تاقبل از انتخابات اسفند ماه حرف ها و سخنان بسیاری در باب آن با اقشار مختلف بیان خواهیم کرد لکن اکنون که در زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات سرنوشت ساز مجلس یازدهم می باشیم ،حزب جمهوریت ایران اسلامی خوزستان ازهمه نخبگان و کارشناسان در حوزه سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی که معتقد به نقش آفرینی واقعی زنان و جوانان و کارگران و فرهنگیان و آحاد مردم در عرصه های مختلف هستند دعوت می کند در روزهای باقیمانده از ثبت نام با حضور در محل ثبت نام داوطلبان ،در عرصه انتخابات حضوری فعال داشته تا نقشه بدخواهان دموکراسی و جمهوریت نظام را نقش برآب کرده و مجلس را به جایگاه اصلی خویش برگردانند.

حزب جمهوریت ایران اسلامی شعبه خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار