کد خبر: ۸۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده از ساعت ۸صبح تا ۱۸عصر با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

** ۰۱:۱۱ / ثبت‌نام ۴ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در فرمانداری اردبیل

در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم، ۴ نفر تا ظهر امروز با حضور در فرمانداری اردبیل نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

رضا مرادی، یکی از این داوطلبان بود که عملکرد نامناسب مسؤولان دولت و مجلس در زمینه‌های‌ مختلف را عامل اختلافات طبقاتی و ناعدالتی‌های موجود دانست.

وی بیان کرد: در کشورمان نیروهای ناشناخته ولی توانمند بسیاری داریم که باید این اشخاص با درک شرایط موجود و احساس وظیفه و تکلیف وارد گود انتخابات شوند.

حسین آدابی دیگر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم بود که ظهر امروز در محل فرمانداری اردبیل جهت ثبت‌نام حضور یافت و علت ورودش به عرصه انتخابات را دغدغه و مشکلات متعدد مردم و جوانان اردبیل اعلام کرد.

** سرداری؛ هزینه‌های غیرمتعارف عده‌ای در انتخابات/ عده‌ای از نمایندگان قسم خود را می‌شکنند

حجت الاسلام سرداری نیز در روز چهارم با حضور در فرمانداری اردبیل اقدام به ثبت نام کرد. وی در خصوص برنامه‌های حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده مجلس شورای اسلامی ورود پیدا می‌کند نمی‌تواند در کلیه حوزه‌ها متخصص و دارای نظر باشد و بنده در صورت راه یابی به مجلس هر طرح و لایحه‌ موجود در مجلس را با کارشناسان خبره مطرح کرده و بر این مبنا نظر و رأی خواهم داد.

وی افزود: نمایندگان در مجلس قسم می‌خورند تا با استقلال فکری بدون دخالت مسائل شخصی و دخالت سلایق سیاسی هرچه به منفعت و صلاح کشور باشد رأی دهند در حالی‌که تعدادی از نمایندگان این قسم را به راحتی می‌شکنند.

سرداری در خصوص هزینه‌های انتخاباتی خود نیز بیان کرد: متاسفانه هزینه‌های غیرمتعارف برخی نمایندگان باعث ایجاد بدبینی در بین مردم شده است.

در دوره گذشته تبلیغات بنده با هزینه حداقلی انجام شد و در دوره فعلی نیز هزینه‌های تبلیغاتی قطعا کمتر از گذشته خواهد بود، منبع مالی هزینه‌های انتخاباتی بنده توسط دوستان تامین می‌شود.

** یونس اسدی به عنوان چهارمین داوطلب شرکت کننده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری مشگین شهر ثبت نام کرد.

** ثبت نام ۱۰ کاندیدا از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین

در حوزه‌ی انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، امروز ۱۰ کاندیدا با مراجعه به فرمانداری اردبیل اقدام نام‌نویسی کردند که ۸ آقا و ۲ بانو تشکیل‌دهنده این ۱۰ داوطلب روز چهارم بودند؛ بدین ترتیب مجموع ثبت نام کنندان از حوزه‌ اردبیل، نیر، نمین و سرعین در سه روز به ۳۲ نفر رسید.

** داوطلبان ثبت‌نامی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد به ۱۸ نفر رسید

تا ظهر روز چهارم ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ۱۸نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

براساس این گزارش، پیمان شوقی گیگلو، بهنام کریمی گیگلو، موسی آزاد تکچی، ولی ساسانی و علی قاسم زاده ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری پارس آباد نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند.

** ثبت‌نام ۴ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در خلخال/ تعداد داوطلبان به ۷ نفر رسید

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در پایان روز چهارم ۴داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم اقدام به ثبت‌نام در فرمانداری خلخال کردند و از این تعداد ۲ نفر آقا و ۲ نفر بانو بودند.

وی افزود: مهرانگیز مروتی؛ نماینده مردم خلخال و کوثر در دوره ششم مجلس شورای اسلامی، الهام زینالی، کوروش رهبری و میرزاده داوطلبانی بودند که ثبت‌نام خود را در فرمانداری خلخال انجام دادند.

بابائی تصریح کرد: تا پایان روز چهارم تعداد داوطلبان مجلس یازدهم به ۷ نفر رسید.

** در روز چهارم ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲ داوطلب به فرمانداری مشگین‌شهر مراجعه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار