مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد ایلام پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۰۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 05 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی افزود: این مبلغ در غالب ۵۴۰ فقره کمک هزینه ازدواج پرداخت شده، علاوه بر مساعدت‌های انجام شده ۲۷۰ نفر از افراد واجد شرایط در انتظار دریافت خدمت هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام بیان کرد: خدمات ازدواج مجدد مددجویان، کمک هزینه ازدواج، کمک به ایجاد اشتغال در صورت تایید و احراز نیاز، در صورت تایید نیازمندی وام قرض الحسنه و هزینه اسکان تا یک سال بعد ازدواج  برخوردار می‌شوند.

وی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال صرف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد این استان شده که این میزان اعتبار صرف ایجاد ۱۱۱۴ طرح اشتغال‌زایی شده است.

رضایی ادامه داد: برای اشتغال نیازمندان استان ایلام امسال ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده  که تاکنون حدود ۲۱ درصد این رقم تحقق یافته است.

وی تاکید کرد:  اشتغال روستایی یکی از مهم‌ترین حوزه‌های این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال است و چهار بانک عامل در این استان در این زمینه با کمیته امداد همکاری خواهند کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار