دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت تجهیزات مختلف از ادارات، آموزشگاه‌های علمی و مراکز تعلیم رانندگی در عملیات پلیس اراک خبر داد
کد خبر: ۸۰۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 04 December 2019

سارقان آموزشگاه ها و ادارات اراک به دام افتادند/ کشف ۱۴ فقره سرقت

سرهنگ سید نورالدین حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین سرقت از آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی و آموزشگاه‌های علمی و دیگر اماکن دولتی در سطح شهرستان اراک و سرقت اموالی از قبیل: رایانه، لب تاپ، دوربین‌های مدار بسته، اسکنر، پرینتر، حافظه‌های جانبی و... موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از یک باند سرقت به دست آمد و در مراحل تکمیل پرونده مشخص شد که یکی از اعضای اصلی این باند به علت نگهداری مواد مخدر در زندان به سر می‌برد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، متهم به پلیس آگاهی استان انتقال یافت و تحت بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

حسینی ادامه داد: سرانجام متهم پرونده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به سرقت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیزات طی ۱۴ فقره سرقت از آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی، آموزشگاه‌های علمی و دیگر اماکن دولتی در شهرستان اراک اعتراف کردند.

وی با اشاره به عملیات پلیس در دستگیری دیگر همدستان این فرد گفت: با ادامه یافتن رسیدگی‌های تخصصی پلیس، ۲ همدست دیگر متهم و ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:  بخش عمده‌ای از اموال سرقت شده شامل ۸ دستگاه لب تاپ، ۲ تخته فرش، کمپرسور، اسکنر، پرینتر، دوچرخه و... از دستگیر شدگان کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار