فرمانده انتظامی استان از مردم به عنوان بزرگترین حامی پلیس یاد کرد و گفت: امروز بخشی از موفقیت های همکاران ما به خاطر همکاری خوب شهروندان است که نسبت به اتفاقات جامعه احساس مسئولیت می کنند.
کد خبر: ۸۰۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 04 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار مردمی خود که این بار در مسجد محمدرسول الله (ص) شهرک حافظیه برگزار شد، اظهار داشت: همکاری بسیار خوب مردم با پلیس عرصه را تنگ تر از گذشته برای مجرمان و خلافکاران کرده است.


وی همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد برخی ناآرامی ها در سطح استان گفت: برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و اغتشاشاگران خواست عموم مردم بود و پلیس خود را موظف دید تا به این مطالبه پاسخ دهد.


سردار جاویدان با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت: سختی های این راه هرگز از انگیزه و توان نیروهای خدوم انتظامی نمی کاهد.


فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در این دیار شهیدپرور جایی برای اراذل و اوباش و افراد مجرم نیست و همه آنها به خوبی می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند.


وی گفت: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می رسند.


سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس تلاش می کند تا علاوه بر ایجاد امنیت عمومی در جامعه به مطالبات و درخواست های مردمی نیز توجه و در حد توان آنها را برآورده کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار