مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر و از ابتدای سال‌جاری ۶ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت‌نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند که اعتبارات دولتی کفاف خدمات‌دهی به مددجویان را نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۰۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 03 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فاطمه رضوان‌مدنی به مناسبت فرارسیدن 12 آذرماه روز جهانی معلولان، اظهار داشت: حوزه خدمات بهزیستی به جامعه هدف بسیار گسترده است به طوری که 153 هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر و از ابتدای سال جاری 6 هزار و 800 نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت‌نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند، افزود: متاسفانه اعتبارات دولتی کفاف خدمات‌دهی به مددجویان را نمی‌دهد و ما نیازمند یاری خیران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: 622 معلول ضایعه نخاعی در استان داریم که از خدمات بهزیستی بهره‌مند بوده که براساس پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی خوشبختانه حق پرستاری برای این عزیزان افزایش 2.5 برابری داشته است.

رضوان‌مدنی، همچنین پرداخت شهریه مددجویان دانشجو زیر پوشش را از دیگر خدمات بهزیستی به جامعه معلولان عنوان کرد و افزود: معلولان عزیز دارای سه درصد سهمیه استخدامی در دستگاه‌هایی اجرایی هستند.

این مسؤول به تعهد اشتغالزایی بهزیستی استان برای 2 هزار و 200 نفر از مددجویان در سال جاری اشاره داشت و تصریح کرد: تاکنون از ابتدای سال برای یک‌هزار و 618 تن از مددجویان شغل ایجاد شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار