مدیر آموزش‌وپرورش دامغان مطرح کرد:
مدیر آموزش‌وپرورش دامغان از کمبود دو فضای آموزشی در مسکن مهر این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰۰ دانش‌آموز دامغانی نیازمند فضای آموزشی مناسب هستند.
کد خبر: ۸۰۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 02 December 2019
کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر دامغان/ ۴۰۰ دانش‌آموز نیازمند مدرسه

به گزارش تابناک سمنان: حسن کاتبی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه ۴۰۰ دانش‌آموز دامغانی نیازمند فضای آموزشی مناسب هستند، ابراز داشت: با توجه به افزایش جمعیت جوان دانش‌آموزی در مسکن مهر دامغان دو فضای آموزشی دخترانه در این منطقه از شهرستان نیاز است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر دو آموزشگاه تحصیلی دخترانه و پسرانه در مقطع متوسطه اول با ۳۶۰ نفر دانش‌آموز در مسکن مهر دامغان فعالیت آموزشی دارد، افزود: با اختصاص اعتبار لازم و کمک‌های خیران نیک‌اندیش امیدواریم کمبود مشکل فضای آموزشی در مسکن مهر دامغان برطرف شود.

مدیر آموزش‌وپرورش دامغان در ادامه ابراز داشت: امیدواریم با همکاری فرمانداری و اختصاص سه هزار مترمربع زمین برای فضای آموزشی در مسکن مهر دامغان که تقاضای شهروندان ساکن در این منطقه مشکل فوق برطرف شود.

کاتبی در ادامه تصریح کرد: سه آموزشگاه تحصیلی ۱۲، ۹ و ۶ کلاسه در دامغان بااعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است که تا سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان اینکه ۱۴ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷ آموزشگاه تحصیلی دخترانه و پسرانه این شهرستان وجود دارد، افزود: امسال ۳۵۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس در دامغان هزینه شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار