رمضان زاده با بیان اینکه تاجگردون یک برند بین المللی،کشوری و استانی است، گفت: در بین غواصان تاجگردون به همه مسائل آگاهی دارد و افتخار کنید که فرزند شما برای کشور تصمیم گیری می‌کنند و باور کنید اگر تاجگردون در دیگر استان برود همه به او رای خواهند داد.
کد خبر: ۸۰۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 01 December 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سمیرا نصاری ، در حالی که قرار بود در  نشست شب گذشته که با  عنوان همدلی در مسیر توسعه غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازد شاهد بودیم که این جلسه نیز همچون جلسات گذشته به جلسه میتینگ انتخاباتی سیاسی تبدیل شد. نشستی که از روزها در فضای شهرستان‌های گچساران و باشت و روستاهای اطراف تبلیغات گسترده برای این جلسه شده بود.
به گونه‌ای که از سوی دفتر وی با برخی‌ها تماس گرفته و آنها را به این نشست همراه با خانواده دعوت کردند و همچنین  رسانه نزدیک به غلامرضا تاجگردون در این خصوص بیکار نبود و تا جایی که حتی در یادداشتی مدیران را دعوت به حضور در مراسم تاجگردون می‌کند.
هر چند همه منتظر بودند تا غلامرضا تاجگردون ارائه گزارش عملکرد خود را در طول سال‌های گذشته بیان کند اما شاهد بودیم از همان بدو جلسه مشخص بود که این همایش نیز همچون جلسات یک همایش و میتینگ انتخاباتی است.
رسانه نزدیک  به تاجگردون در تیتر خود آورده است یوم الشک تاجگردون و مدیرانش و در ادامه مطلبش می نویسد: امشب آخرین سخنرانی تاجگردون پیش از آغاز ثبت نام انتخابات است و او قاعدتا نه به عنوان یک کاندیدا بلکه به عنوان نماینده مردم به گزارش عملکرد خود به موکلینش خواهد پرداخت.
در روزهای اخیر بحث های زیادی درباره غیرقانونی بودن شرکت مدیران در مراسمات شبه انتخاباتی مطرح می شود.
این رسانه نزدیک به تاجگردون ادامه می‌دهد: اینکه عده ای از مدیران به بهانه رعایت قانون خود را از شفافیت معاف می‌نمایند فاقد وجاهت اخلاقی بوده و هیچ قانونی در هیچ سازمان یا وزارتخانه‌ای مگر نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نهادهای دارای ساختار ذاتی اجرا و نظارت بر انتخابات مانند وزارت کشور و شورای نگهبان از حضور در مراسمات حتی تبلیغاتی منع نشده‌اند.
رسانه نزدیک به تاجگردون در انتها آورده است؛ امشب همه مردم به چشم خواهند دید کدام مدیران و روسای ادارات از این حربه‌های نخ نما برای فرار از حضور در مراسمی قانونی سرباز می زنند.
این رسانه عنوان داشته: امشب هم تردیدهای مردم نسبت به مدیران تمام می‌شود و البته تردیدهای خود تاجگردون نیز به همین شکل است.
ارزیابی تاجگردون با ترازوی نظام جمهوری اسلامی
در ابتدای نشست همایش شب گذشته نماینده فعلی گچساران  رئیس دفتر او نیز با بیان اینکه در گذشته اگر یک کارشناس مدیرکل به شهرستان ما می‌آمد ما کنار آن مرغی که هیچ وقت برای ما منفعت ندارد چند ساعتی می ایستادم تا بلکه آن کارشناس بیاید و ما خودمان را به او نزدیک کنیم تا با او عکس بگیریم و این نهایت افتخارات ما بود؛ چقدر در آن زمان حقیر بودیم.
دشتی با اشاره به اینکه می گویند آنقدر به دور تاجگردون نچرخید که ما او را رد صلاحیت می‌کنیم ، گفت : من در پاسخ ایشان گفته‌ام که تاجگردون با ترازوی کهنه شما ارزیابی نمی‌شود بلکه با ترازوی نظام جمهوری اسلامی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
این در حالی است که غلامرضا تاجگردون در روزهای گذشته اعلام کرده بود که من برگ صلاحیت خود را در جیب خود آماده دارم.
در ادامه نشست بهادر رمضان زاده فرماندار اسبق گچساران نیز در پشت تریبون قرار می‌گیرد و چنین بیان دارد: دکتر تاجگردون از جمله غواصانی است که از آب بیرون می‌زند.
وی ادامه داد: ترک و لر ندارد این که دُر دانه‌هایی که تاجگردون برای شما جا گذاشته همه تایید شده است.
رمضان زاده با بیان اینکه تاجگردون یک برند بین المللی،کشوری و استانی است، گفت:  در بین غواصان تاجگردون به همه مسائل آگاهی دارد و افتخار کنید که فرزند شما برای کشور تصمیم گیری می‌کنند و باور کنید اگر تاجگردون در دیگر استان برود همه به او رای خواهند داد.
رمضان زاده ادامه داد: وسوسه نشوید هستند کسانی بگویند فلان طایفه به تاجگردون رای نمی‌دهد گول نخورید چرا که توانایی نماینده مجلس در حدی باید باشد که اعتبارات بتواند جذب کند.
وی افزود: در این شرایط تحریم تمام نقاط شهر و روستا با پروژه هایی که دارند فعال شده است و زحمات تاجگردون را قدر بدانید.
فرماندار اسبق گچساران گفت: مسئله بیکاری یک مسئله جهانی است و ربطی به استان و شهرستان ندارد.
رمضان زاده ابراز کرد: هر آنچه که یک نماینده قول و وعده داده از جمله تامین  آب شرب و کشاورزی، بهسازی روستاها، ایجاد روشنایی و احداث زمین ‌های ورزشی در این شهرستان برآورده شده است.
 وی در ادامه با حمله به یکی از کاندیداهای دوره یازدهمین مجلس در حوزه گچساران گفت: یکی از کاندیداهای احتمالی با ادبیات سخیفنانه به قوم لر توهین کرده که من به ایشان می‌گویم، شما در حد قد و قواره این مردم نیستند شما مطمئن باشید که در حد این مردم نیستند.
رمضان زاده ادامه داد: این چه حرف‌هایی است که می‌زنید کسی که هنوز ثبت‌نام نکرده است چگونه به خود اجازه می‌دهد به مردم توهین می‌کنید  و مردم را  ارازل و اوباش بنامد.
 وی گفت: شما حق توهین ندارید شما فقط یک شخص هستید و شما هم همانند آن مثالی که زدم غواصان گوهر می آورند شما هم اگر می توانید گوهر بیاورید.
 این در حالی است  که فرماندار اسبق گچساران و تاجگردون فراموش می‌کنند این جلسه گزارش عملکرد  است.
 این در حالیست که تاجگردون فراموش می‌کند خود در محله سادات گچساران خطاب به رقیبانش می‌گوید شما حتی توان تعویض چراغ های روشنایی را ندارید.
نماینده گچساران و باشت که شب گذشته جلسه گزارش عملکرد را به میتینگ انتخاباتی تبدیل کرده بود بهتر است به سخنان خود نگاهی گذرا داشته باشد.
 به عنوان نمونه تاجگردون در پاسخ به سوال یک خبرنگار می گوید: در کّفَش بمان! یا در یک سخنرانی می گوید، اگر من نباشم، ما تعیین می‌کنیم چه کسی باشد و در سخنرانی دیگری می‌گوید: شما قادر نبودید یک کولر آبی تهیه کنید! و در دیگر سخنرانی می گوید می خواهم با برنو با شما صحبت کنم و در پاسخ به دانشجویی در خصوص شفافیت رای نمایندگان می گوید: به تو چه!
یکی از لیدرها نیز در ادامه به پشت تریبون می‌رود و از غلامرضا تاجگردون اعلام حمایت می کند و فراموش می‌کند در این نشست قرار بوده است نماینده گچساران و باشت به ارائه گزارش عملکرد بپردازد و یک میتینگ سیاسی انتخاباتی نیست.
دیگر از تحلیل گران نزدیک به غلامرضا تاجگردون نیز در همان بدو ابتدا ذوق زده می‌شود و جمعیت امشب را مسابقات لیگ‌های اروپایی فوتبال تشویق می‌کند.
رقیبان غلامرضا تاجگردون در تحلیل خود توصیه می‌کند پول‌های انتخاباتی خود را خرج  فقرا کنید این به این معناست که او نیز تایید می‌کند که در این شهر هنوز فقیرانی وجود دارند در حالی که داعیه این را داریم که این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای ایران است.
مثال‌های متعددی در ذهن‌ها  به وجود می‌آید و این که چگونه غلامرضا تاجگردون  برگ صلاحیت خود را از شورای نگهبان تحویل گرفته است و به قول خود در جیب قرار داده است.
اینکه چگونه استاندار و دستگاه قضایی تاکید می‌کنند که مدیران نباید در جلسات انتخاباتی حضور داشته باشند اما هستند.
اما آنچه که مشهود بود این است که غلامرضا تاجگردون در همان بدو ورودش در جلسه امشب کار را برای خود تمام شده ندید و خود به عنوان تحلیلگر مشاهده کرد روزهای سختی پیش روی  دارد.
بر اساس این گزارش، نماینده گچساران و باشت که شب گذشته جلسه گزارش عملکرد را به میتینگ انتخاباتی تبدیل کرده بود بهتر است به سخنان خود در ماه های گذشته نگاهی گذرا داشته باشد.
و در انتها باید گفت اگر عملکرد تاجگردون به گونه‌ای بوده است که خود می‌گوید و مدافع آن است پس این همه هیاهو از برای چیست؛ بهتر نیست او بنشیند و نظاره‌گر آن باشد تا مردم به عملکرد او رای دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار