سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش برابر شهرخودرو هدفمند و برای نتیجه بازی کرد.
کد خبر: ۸۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 30 November 2019

دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر شهرخودرو حاضر شد و اظهار کرد: به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که داشتند، تبریک می‌گویم. نیمه اول بهتر بودیم و سه، چهار شانس عالی داشتیم. در نیمه دوم حریف از همه نظر نشان داد که تیم با کیفیتی است.

وی ادامه داد: نیمه اول خوب بودیم اما نیمه دوم حریف به شدت ما را اذیت کرد. با توجه به اینکه مشکلات زیادی در باشگاه داریم باید به تیم و هواداران تبریک بگویم. بازیکنانم کار حرفه‌ای خود را به نحو احسن انجام می‌دهند. برای گل‌محمدی آرزوی موفقیت می‌کنم و به نظرم او بهترین مربی فوتبال ایران است. هیچ‌وقت تاکتیک تیمم را بر اساس دفاع نمی‌چینم.‌ گاهی حریف هم مجبور می‌شد به دفاع روی آورد. ما حریف را به خوبی می‌شناختیم و آنالیز مناسبی داشتیم. حملات زیادی از سمت دفاع چپ ما برنامه‌ریزی کردند اما سعی کردیم آنها را کنترل کنیم. نیمه اول به خوبی حریف را پرس کردیم اما نمی‌شود کل ۹۰ دقیقه حریف را پرس کنید. از نظر بدنی باید شرایط ایده آلی داشته باشید که ۹۰ دقیقه پرس کنید.

اسکوچیچ در پاسخ به اینکه تیمش ضدفوتبال کرد، گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، گرچه شاید روی آن صحنه‌ها به گل نرسیدیم. ما نمی‌خواهیم وارد زمین شویم و صرفا تماشاگرپسند و بی‌نتیجه بازی کنیم. شما باید به این تفکر ما که امروز به خوبی پیاده شد و به سه امتیاز رسید، احترام بگذارید.

سرمربی نفت در خصوص شرایط بد تیمش گفت: با وجود شرایط بدی که داشتیم اما هنوز بالانشین هستیم‌. امیدوارم شرایط تیم‌مان بهتر شود. سروش رفیعی مثل پسرم می‌ماند و خوشحالم که او را دوباره دیدم. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

وی در رابطه با فراز و نشیب خط دفاعی تیمش در لیگ گفت: بازی با استقلال را بد باختیم، وقتی که بد می‌بازید، فقط خط دفاعی بد نبوده، امروز همه در حال صحبت در خصوص دفاع خوب ما هستید. سوالم این است که چرا در خصوص عملکرد خوب ما در نیمه نخست صحبت نمی‌کنید؟ این فصل خیلی از بازی‌ها را روی اتفاقات عجیب از دست دادیم. بازی با مسجدسلیمان روی یک سانتر، گل بچگانه خوردیم. گاهی شانس دارید و گاهی نه.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان ، اسکوچیچ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار