کد خبر: ۸۰۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 30 November 2019
«سیاوش چراغی‌پور» بازیگر نقش آقای امیری درسریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت با اشاره به حضور خود در هر سه فصل این سریال، گفت: شخصیت آقای امیری در طول مدت چند ساله این سریال هیچ تغییری نکرده است و فقط اتفاق‌ها و موقعیت‌های این آدم و اطرافیان در راستای خط اصلی قصه به این سریال اضافه شده است.
 
بازیگر نقش امیری در فوق لیسانسه ها

وی ادامه داد: در این سریال هیچ کدام از شخصیت‌ها تغییر جدی شخصیتی نداشته‌اند. غیر از سه شخصیت جوان اصلی که قبلا لیسانس داشتند و در حال حاضر مشغول اخذ مدرک فوق لیسانس شده‌اند، مابقی کاراکتر‌ها تغییر محسوسی نداشتند.
 
این بازیگر در ادامه نیز با اشاره به بازخورد‌های مردم از این سریال بیان داشت: مردم به دلیل سابقه ذهنی که در این دو فصل از این سریال داشتند خیلی مشتاق و منتظر بودند که چه زمانی این سریال پخش خواهد شد. الان هم که سریال پخش شده خوشبختانه ارتباط خوبی با سریال گرفته اند که از بازخورد‌ها کاملا مشخص است.
 
فوق لیسانسه ها

بازیگر سریال «بچه مهندس» در ادامه درباره اینکه سریال‌های طنز چقدر پتانسیل ادامه‌دار شدن دارد؟، بیان داشت: اگر سریال‌های طنز استخوان بندی موضوعی محکمی داشته باشند و شخصیت‌ها به درستی در قصه تعریف شده باشند، می‌تواند تا یکسال هم ادامه داشته باشد. هرچند تجربه‌های ۹۰ شبی هم در سریال‌های طنز داشتیم که بسیار موفق بودند.

وی ادامه داد: مردم ما به دنبال نشاط و شادی هستند و دوست دارند وقتی از بیرون به خانه می‌آیند فارغ از مسائل روزمره حال و هوایشان عوض شود و لااقل یکساعت رها از شرایط روزمره حالشان خوب شود. به شرطی که این قصه‌ها ساختار محکم و درست داشته باشند و صرف اینکه بخواهند به هر قیمتی بخنداند نباشد.

بیشتر بخوانید:
  • ادامه پخش «فوق لیسانسه‌ها» در سال آینده
  • دابسمش جالب هوتن شکیبا +فیلم
  • شوخی نقش حبیب با «سمیه نرو» به مناسبت پخش امشب فوق لیسانسه‌ها

این بازیگر با اشاره به توانایی صحت در کارگردانی طنز نیز افزود: سروش صحت در لیسانسه‌ها نشان داد که می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی و طنز به مخاطب ارائه داد.
 
وی درباره حضور خود در فصل سه سریال «بچه مهندس» نیز گفت: در فصل سه ما شاهد جوانی جواد هستیم و بیشتر فضای دانشگاه و خوابگاه دانشجویی و محل کار او را نشان می‌دهد که خارج از فضای خانه خورشید است که من در آنجا مدیریت را به عهده داشتم. اما قرار بود که گاهی جواد برای مشورت‌ها و درد دل‌هایی که دارد به خانه خورشید مراجعه کند، اما تا همین الان به من اطلاعی در این باره ندادند که قرار است در فصل سه حضور داشته باشم یا نه.

سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی با بازی هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، کاظم سیاحی و ... هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
سریال بی مزه، بی برنامه و کاملا مناسب گروه سنی الف
در همه جای سریال بازیکنان خود را در موقعیت های کاملا سرشار از بلاهت قرار می دهند و انگار برای یک سری کودک عقب افتاده در جشنواره فیلم بازی می کنند.
تورو خدا تابناک رعایت کن چی می گی سریال موفق؟
با سریال های سایر شبکه ها قیاس کن
بازی تاج و تخت، چرنوبیل، واکینگ دد، برکینگ بد و ... همه سرال های شبکه های تلویزیونی هستند
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
شاید بشه،ولی کار شماها نیست
ببین چی ساختید که پسر من با یه دوربین SLR به فکر فیلمسازی افتاده، نه اینکه پسرم حرفه ای باشه ها، کار شما خیلی ضعیفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار