معاون اقتصادی شهردار مشهد خبر داد؛
معاون اقتصادی شهردار مشهد از برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 29 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، اژدر اژدری در این خصوص اظهار کرد: اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری(mashhad eco fair) به همت معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، با هدف معرفی عناصر موثر در تحقق پروژه های زیر ساختی شهر از تاریخ ١٢تا ١۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار خواهد شد. 

 

وی افزود: این نمایشگاه فرصتی به جهت ارائه تصویری جامع، از تنوع و تعدد فعالیت های سرمایه گذاران و نقش موثر آن ها در توسعه پروژه های زیرساختی شهر است. 

 

معاون اقتصادی شهردار خاطر نشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی زمینه مناسبی را برای آشنایی شهروندان و بازدیدکنندگان با اقدامات شهرداری مشهد، به همراهی شرکاء و فعالان بخش خصوصی در رونق اقتصاد شهر، فراهم می کند.

 

اژدری یادآور شد: حضور نهادهای اقتصادی و ارائه بیش از 100 فرصت سرمایه گذاری این نمایشگاه را از کیفیت قابل توجهی بهره مند خواهد کرد. 

 

وی افزود: درصدد هستیم خارج از محوریت اصلی نمایشگاه که معرفی شرکای شهرداری و نهادهای موثر در توسعه شهری است، نخبگان علمی و شخصیت های موفق در حوزه اقتصاد شهر را در کارگاه ها و سمینارهایی که همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد، معرفی نماییم. 

 

معاون اقتصادی شهردار یادآور شد: مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه گذاری در طول برگزاری این رویداد آماده مشاوره، پاسخ گویی و انعقاد تفاهم نامه با فعالان حوزه اقتصادی در محل نمایشگاه می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار