رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه، از ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در ۴۲ مسجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،رسول بهرامی‌پور ، در رابطه با برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج حقوق‌دانان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج حقوق‌دانان با چند روز فاصله از هفته بسیج آغاز خواهد شد یعنی از 9 آذرماه شروع و در 15 آذرماه خاتمه می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های متنوع و پرباری برای این‌‌ هفته در نظر گرفته شده همچون، همایش «نقش حقوق‌دانان در حفظ حقوق عامه و گام دوم انقلاب اسلامی» و نیز تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق‌دان و مدافع حرم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران حقوقی اداره‌ها و نهادهای استان با موضوع بررسی ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

بهرامی‌پور، ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در قالب طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان» در 42 مسجد الگوی استان و نیز برگزاری همایش مبارزه با فساد، اشرافی‌گری و عدالت‌خواهی با حضور اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج حقوق‌دانان اعلام کرد.

وی در ادامه سخنانش برگزاری مجمع قشر بسیج حقوق‌دانان و گرامی‌داشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، روز بسیج حقوق‌دانان، برگزاری جلسات و نشست‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز، گرامی‌داشت روز قشر بسیج حقوق‌دانان در نواحی مقاومت و دیدار مدیر و حقوق‌دانان بسیجی با رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان قانون اساسی را از برنامه‌های در دست اجرای این سازمان برشمرد.

بهرامی پور با اشاره به برگزاری همایش و نشست‌های «تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی» در این هفته، گفت: برگزاری طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان» و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور دکتر توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته غبارروبی مزار شهدا، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، حضور حقوق‌دانان بسیجی در نمازهای جمعه سراسر و برپایی ایستگاه حقوقی صلواتی و ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به نمازگزاران است.

بهرامی‌پور در پایان با اشاره به اهمیت بحث مطالبه‌‌گری، گفت: مطالبه‌گری حقوق‌دانان بسیجی در قالب سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از سران قوا و ارائه گزارش عملکرد بسیج حقوق‌دانان از اقدامات مهم این سازمان در هفته بسیج حقوق‌دانان خواهد بود.

 

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار