تابلوی بزرگراه «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» در میدان آناهیتا شهر کرمانشاه روز پنجشنبه در حاشیه شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی روسای کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور رونمایی شد.
کد خبر: ۸۰۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،این مراسم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، روسای شورای کلانشهرهای کشور، خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از مدیران استان و مردم برگزار شد.

غلامرضا امیری، رییس شورای شهر کرمانشاه در این مراسم بر نقش آیت‌الله هاشمی به عنوان سردار بزرگ سازندگی در پیروزی و نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در ادامه محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تقدیر از شهردار، مسوُولین شهرداری و اعضای شورای شهر کرمانشاه این حرکت را نشانگر قدرشناسی کرمانشاهیان عنوان کرد.

شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی روسای کلانشهرها و مراکز استان‌ها روز پنجشنبه با حضور رییس شورای‌عالی استان‌ها در هتل پارسیان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

نائب رئیس مجمع روسای کلانشهرها و مراکز استان‌ها روز پنجشنبه در حاشیه این اجلاس در گفت و گو با ایرنا هدف از شکل‌گیری این مجمع مشورتی در کشور را بیان موضوع‌های مهم کلان و محلی، انتقال و تبادل تجربیات شوراها و مدیریت شهری و پیگیری انجام تعهدات سایر نهادها در قبال حوزه مدیریت شهری دانست.

غلامرضا امیری اظهار داشت: این اجلاس علاوه بر نشست عمومی کمیسیون‌های تخصصی عمران و شهرسازی، کمیسیون حقوقی و اقتصادی، کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند، کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و محیط زیست تشکیل می‌شود و مصوباتی را نیز برای تصویب در مجمع مطرح خواهد شد.

در ۱۵ سال گذشته شصت و سه جلسه مجمع مشورتی روسای کلانشهرها و مراکز استانها در شهرهای مختلف ایران با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست شورای عالی استان‌ها، استانداران، رؤسای شورای اسلامی برگزار شده و امسال نیز برای اولین بار در کرمانشاه برگزار شد.

شهر یک میلیونی کرمانشاه از ۲۱ بهمن سال ۹۷ به طور رسمی به عنوان نهمین کلانشهر کشور معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار