رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زنی که شیشه بانک‌ها را در محدوده شرق تهران تخریب و سطل‌های زباله را می‌سوزاند، خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 28 November 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری گفت: ظهر بیست و پنجم ماه آبان در پی نا آرامی‌های ناشی از سهمیه بندی بنزین در شهر تهران تعدادی از شهروندان از طریق سامانه ۱۱۰ گزارش‌هایی مبنی بر تخریب شیشه بانک‌ها و سوزاندن سطل‌های زبانه توسط زن جوانی در خیابان‌های پیروزی و میدان شهدا به پلیس اعلام کردند.

 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند، گفت: این متهمه قبل از حضور ماموران کلانتری از محل گریخته بود.

 

وی با بیان اینکه این فرد شرور با تخریب اماکن عمومی و تشویق و ترغیب مردم به ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت شهروندان را فراهم آورده بود، افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه وی آغاز شد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که مخفیگاه این خانم جوان در محله سلیمانه است و با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه برای دستگیری متهمه وارد عمل شدند و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

 

سردار ظهیری عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این دارد که وی با مستند سازی از حرکات آشوبگرانه فیلم‌های کوتاه مدت تهیه و به ۲ نفر در کشور‌های غربی ارسال می‌کرده است.

 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهمه به قصد پناهندگی این فیلم‌ها به کشور‌های غربی ارسال می‌کرده است، گفت: وی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر همدستان در اختیار پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار