مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در همایش ملی هفته کتاب کشور که در یزد برگزار شد، استان خراسان رضوی رتبه برتر کتابخوانی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 27 November 2019

به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام علی‌اکبرسبزیان در آیین تکریم مقام کتابداران استان، گرامیداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز همه از زحمات یک ساله کتابداران استان تشکر ویژه دارم. اولین اتفاق مثبت را در بهمن ماه سال ۹۷ رقم زدند و موفق شدیم، بعد از ۲۳ سال، سرانجام کتابخانه مرکزی امام خمینی‌(ره) در مشهد را افتتاح کنیم، در حال حاضر این کتابخانه ۲۳ هزار نفر عضو دارد و در حال ارائه خدمات است.

 

حجت‌الاسلام سبزیان افزود: هشت پروژه نیمه تمام در استان افتتاح شد که اکنون در حال خدمات رسانی به مردم است. برای مثال کتابخانه سیاری که توسط خیرین افتتاح شد و در حال خدمات رسانی به حاشیه شهر مشهد است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، تصریح کرد: طی یک سال گذشته، بیش از ۱۰ هزار رخداد فرهنگی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتفاق افتاد، همچنین طی هفته کتاب در سال جاری هزار و ۵۰۰  نشست فرهنگی درکتابخانه‌های استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در مراسم امروز کتابداران و کتاب‌خوانان روستاهای دور افتاده استان در این جمع حضور دارند، بیان کرد: در همایش ملی هفته کتاب کشور که در یزد برگزار شد، استان خراسان رضوی رتبه برتر کتابخوانی کشور را کسب کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار