حسین آزموده ساخت یک پردیس سینمایی در شهر ساری را یک نیاز مبرم فرهنگی استان برشمرد و گفت: ایجاد سالنهای چند منظوره سینمایی در استان ضمن افزایش سرانه صندلی، موجب پوشش سلایق مختلف مخاطبین و افزایش در تعداد اکرانها خواهد شد که در این راستا برنامه ی آینده ی سینما سپهر اینست که با افزایش چند سالن دیگر، این سینما را به پردیس تبدیل نماید که همکاری بیش از پیش اسپانسرهای بومی-محلی، شهرداری، حوزه هنری و ارشاد را می طلبد.
کد خبر: ۸۰۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ 27 November 2019

 به گزارش تابناک مازندران، آزموده رئیس جدید سینما سپهر ساری، از بروزرسانی سالن شماره ۱ سینما سپهر و پردیس سینمایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، حسین آزموده در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار تابناک مازندران ساخت یک پردیس سینمایی در شهر ساری را یک نیاز مبرم فرهنگی استان برشمرد و گفت: ایجاد سالنهای چند منظوره سینمایی در استان ضمن افزایش سرانه صندلی، موجب پوشش سلایق مختلف مخاطبین و افزایش در تعداد اکرانها خواهد شد که در این راستا برنامه ی آینده ی سینما سپهر اینست که با افزایش چند سالن دیگر، این سینما را به پردیس تبدیل نماید که همکاری بیش از پیش اسپانسرهای بومی-محلی، شهرداری، حوزه هنری و ارشاد را می طلبد.

سینما سپهر پردیس می شود
 

این مسئول به اهمیت تکریم مخاطبین سینما اشاره کرد و گفت: در این راستا پروژه ی بروزرسانی سینما سپهر، جدیدترین و اصلی ترین پروژه مؤسسه ی بهمن سبز است که شامل: تعویض صندلی ها و ارتقاءِ سیستم صوت و تصویر می باشد تا همزمان با سینماهای تهران فیلمها را پخش نمائیم.

رئیس جدید سینما سپهر ساری از آغاز بکار سالن دوم vip سینما سپهر با ظرفیت ۶۲ نفر خبر داد و گفت: مراسم افتتاح آن نیز بزودی با حضور مسئولین برگزار می شود.

وی گفت: در حال حاضر از این سالن، جهت اکران فیلمهای کودک و سایر فیلمها و برگزاری جلسات گوناگون توسط ادارات، شرکتها و مؤسسات استفاده می شود.
آزموده ظرفیت کنونی سینما را ۱۰۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: باتوجه به اکران فیلمهای پرفروش و پرمخاطب، این ظرفیت، متناسب با جمعیت شهری است.

رئیس جدید سینما سپهر ساری، با بیان اینکه: طرح های متعددی مثل طرح "تپ سی نما"، طرح "دانشجو"، طرح "دانش آموز"، طرح "اعضای کانالهای تلگرامی"، طرح "مدارس" ، طرح "آموزش و پرورش"، طرح "سپاه"، طرح "نیروی انتظامی"، طرح "بیمارستانها"، طرح "ادارات و شرکتهایی که به پرسنل خود خدمات تفریحی-رفاحی ارائه می دهند" و ... را در ادوار مختلف جهت جذب حداکثری مخاطب در همه ی سینماهای مازندران اجرا کرده ایم تصریح کرد: طرح فصل به فصل نیز، طرح جدیدی است که در حال اجراست، که بر اساس این طرح، در فصل پاییز، اعضای کانالهای تلگرامیِ سینما، که مشتری پروپاقرص سینما هستند، از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه، در هفته‌ای که کاملاً تحت تأثیر افزایش قیمت بنزین، اعتراض‌ها، آشوب‌ها و قطعی اینترنت بود و بسیاری از مردم موفق نشدند از طریق اینترنت بلیط سینما رزرو و خرید کنند یا رفتن به سینما در چندین شهر غیرممکن و تعطیل شده بود اما فیلم (مطرب)، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین فیلم هفته در کشور بود و توانست فروش کلی خود را به ده میلیارد تومان برساند، فیلم دوم پرفروش کشور، فیلم (چشم و گوش بسته) است که این فیلم هم با فروش ۶۵۳ میلیون و ۳۹۸ هزار تومانی و بیش از ۵۵ هزار مخاطب توانسته است خوش بدرخشد.

آزموده افزود: پرفروش ترین فیلم های سال ۹۸ نیز بترتیب: فیلم سینمایی متری شیش و نیم، تگزاس ۲(کمدی)، رحمان ۱۴۰۰، شبی که ماه کامل شد(اجتماعی)، سرخپوست(اجتماعی)، چهار انگشت، ما همه با هم هستیم، مطرب، سامورائی در برلین، ایکس لارج(کمدی) و .. هستند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و اجتماعی حال حاضر ایران گفت: این شرایط سخت باعث شد تا تمایل مردم به دیدن فیلم‌های کمدی، بیشتر باشد و سپس فیلمهای اجتماعی با مفهوم، باعث شده تا مخاطبین این‌گونه فیلم‌ها نیز زیاد باشند.

رئیس سینما سپهر ساری گفت: با تلاش مضاعف پرسنل و آقای سید علی سیدپور گلنشینی مدیریت امور سینمایی استان مازندران، سینما سپهر در بخش فروش فیلم از بین ۱۱۴ تا ۱۲۰ سالن در کشور جزو ۵ سینمای برتر مؤسسه ی بهمن سبز محسوب می شود.

وی ارتباط بین سینما و رسانه را رضایتبخش اعلام کرد و گفت: چه در فضای مجازی مثل: کانالهای تلگرامی و اینستاگرام و چه در صدا و سیما سعی کردیم سرعتمان را همگام با جامعه بالا ببریم، اما باز هم از رسانه ها می خواهیم که ارتباط خود را با سینما بیشتر کرده تا موجبات رشد و شکوفایی سینما را بیش از پیش فراهم نمایند.

آزموده استقبال مردم را در سه-چهار سال اخیر با توجه به تولید و اکران فیلمهای پرمخاطب، رضایتبخش اعلام کرد و آنرا مرحون زحمات صدا و سیما و فضای مجازی دانست.

رئیس سینما سپهر ساری بیان کرد: هرچند اکثر مخاطبین سینما عمدتاً جوانان ۱۶ تا ۲۵ سال می باشند اما سینما سپهر همواره در بین همه ی اقشار از خردسال تا سالخورده مخاطب داشته است.

وی در ادامه افزود: در راستای توجه به قشر کودک و نوجوان در سالهای ۹۷ و ۹۸ فیلم پیشانی سفید ۱ و ۲ و ۳ نیز اکران و از سوی مدارس و دانش آموزان استقبال شد و در روزهای گذشته نیز دو فیلم دیگر به نامهای "بنیامین" و "منطقه ی پرواز ممنوع"، را اکران کرده ایم که کودکان و نوجوانان با همراهی خانواده ها و مدارس استقبال کردند و شور و هیجان خود را به عرصه ی سینما آوردند.

آزموده همچنین از اکران فیلم کودک "تورنادو" در چند روز آینده خبر داد و استقبال بیش از پیش مدارس را در غالب اردو جهت فرهنگ سازی سینمای کودک خواستار شد.

این مسئول اصلی‌ترین مشکل سینما سپهر را در وضعیت اقتصادی کنونی، مشکل اقتصادی عنوان کرد و گفت: بازسازی سینما و بروزرسانی سیستم صوت و تصویر نیاز به بودجه دارد که در این راستا از همه ی سرمایگذاران خصوصی و اسپانسرها می خواهیم برای تبلیغات در سینما گام بردارند تا سینما همیشه بروز باشد.

وی نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان در ماه محرم برای اولین بار در ایران و در سالن انتظار سینما سپهر ساری را هدفمند عنوان کرد و گفت: دین از سینما جدا نیست و همه ی اقشار باید به سینما بیایند که در این راستا حتی مذهبی ترین ها نیز به سینما آمدند و هم از نمایشگاه بازدید کردند و هم به تماشای فیلم نشستند.

آزموده تصریح کرد: اکنون لابی انتظار سینما سپهر به لابی نمایشگاه تبدیل شده است و علاقمندان خواستار برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی، نقاشی و ... در سینما شده اند.

رئیس جدید سینما سپهر ساری در پایان گفتگو، همکاری و مشارکت بیش از پیش مردم و مسئولین در بازسازی، تجهیز و توسعه سینما را خواستار شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضولنی
|
United States
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
ساری رو عشقه
رضایی
|
United States
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
ی سینما تو ساری هست و
یک دنیا خاطره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار