استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهید والامقام عبدالرضا کرمی دیدار و از صبر، استقامت و ایثارگری خانواده شهید تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۰۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه مهندس بازوند در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه ویژه خانواده شهداء به عنوان اسوه های مقاومت و صبر،  از برگزاری کنگره ها و یادواره ها برای پاسداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم و امنیت و اقتدار کشور به عنوان امری واجب و کاری ارزشمند سخن گفت و اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران عزیز است و همه مسوولین وظیفه دارند در دیدار و سرکشی از خانواده گرانقدر شهداء پیشقدم باشند.

استاندار کرمانشاه به حوادث اخیر و تخریب اموال عمومی و ایجاد فضای ناامنی توسط اشرار اشاره داشت و تاکید کرد: مردم حامی این انقلاب هستند و ایثارگری و فداکاری شهیدان در دفاع از امنیت این مرز و بوم به عنوان الگویی ارزشمند انگیزه خدمت و جانفشانی برای ایران اسلامی بیشتر می نماید.

وی در ادامه ضمن تقدیر از پدر و مادر شهید عبدالرضا کرمی به لحاظ صبر و ایثارگری افزود: در فرمایش مقام معظم رهبری بر این مهم تأکید شده است که خانواده ی شهیدان و ایثارگران دارای جایگاه ویژه ی در این انقلاب هستند و با گذشت و ایثار مظهری از فداکاری در پیشبرد اهداف انقلاب داشته اند و شما عزیزان با تقدیم فرزند برومند خود به پیشگاه الهی، رضایت حق‌تعالی را جلب کرده و موجبات افتخار و سرافرازی نظام و انقلاب را فراهم کردید و ان‌شاءالله این نظام به پشتوانه مردم و جامعه ایثارگری به‌تمامی اهداف عالیه خود دست خواهد یافت.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسوولین نیز حضور داشتند. 

 شایان ذکر است شهید عبدالرضا کرمی از بسیجیان سلحشور و انقلابی در سن 23 سالگی در سال 1366 به شهادت رسید. این شهید والامقام دبیر آموزش و پرورش و دانشجوی دانشگاه تهران بود. 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار