نماینده مردم مشهد در مجلس:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در ۶ سال گذشته به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نکرده و عدم صداقت خود را به اثبات رسانده است.
کد خبر: ۸۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 26 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر درباره اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، گفت: بیشترین نگرانی مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین به دلیل عدم اعتماد به تحقق وعده‌های دولت است، دولت در ۶ سال گذشته به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نکرده و عدم صداقت خود را به اثبات رسانده است.

 

وی بی‌اعتمادی به دولت را عامل نارضایتی مردم خواند و افزود: دولت اعلام کرده بود که بنزین را گران خواهد کرد و درآمدش را با رویکرد عدالت بین مردم توزیع می‌کند. علاوه بر این، دولت به مردم وعده داد که در راستای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها اقدام کند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به دولت اعتماد ندارند که به وعده خود در راستای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها عمل کند ضمن اینکه در این چند روز نیز قیمت کالاها افزایش یافته است.

 

پژمانفر با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت شورای هماهنگی اقتصاد از مجلس رفع مسئولیت نمی‌کند، گفت: مجلس وظیفه دارد در جهت حفظ حقوق مردم تلاش کند، اگر دولت به وعده‌های خود در توزیع عادلانه درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها عمل نکند، استیضاح وزرا و رئیس‌جمهور و سؤال از رئیس‌جمهور را در دستور کار قرار خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دولت به هیچ وعده ای عمل نکرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار