توسط هلال احمر اصفهان
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در آبان‌ماه سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به بیش از یک هزار و ۷۶۰ حادثه دیده امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۹۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 24 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ علی محمدهاشمی گفت: در طول یک ماه گذشته، پوشش امدادی ۳۶۴ حادثه از سوی امدادگران این جمعیت انجام شده است.

وی گفت: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به یک هزار و  ۶۳ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از این تعداد، ۷۶ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۲۴۴  نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. محمد هاشمی گفت: برای امدادرسانی به این حوادث، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۴۹۹ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به کارگیری ۳۴۴ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده اند.

وی گفت: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۴۱ مورد، حوادث جاده ای بوده است و امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۹دقیقه در محل حادثه حضور یافته اند. سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان گفت: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می شود ضمن رعایت نکات ایمنی به ویژه با توجه به فرارسیدن سرما و بارش نزولات جوی، در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار