نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: حوادث اخیر کشور توسط آمریکایی‌ها طراحی و توسط برخی کشورهای منطقه پشتیبانی می‌شد تا آن‌ها در ایران جنگ داخلی راه بیندازند.
کد خبر: ۷۹۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 23 November 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز در جمع مردم اهواز در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در کل منطقه بدیل ندارد و روی این امر تقریباً همه صاحب‌نظران و تحلیل گران اجماع نظر دارند.

وی افزود: امروز همه کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای محور مقاومت در نوک پیکان حملات استکبار جهانی قرار دارند و آن‌ها هدفشان تجزیه این کشورها است. حتی رفتارشناسی آمریکا و استعمارگران در ۱۰۰ اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها هر گاه قصد تجزیه کشوری را داشته باشند ابتدا به سمت ایجاد جنگ داخلی در این کشور حرکت می‌کنند. برای این نمونه می‌توان به ایجاد جنگ‌های داخلی در کشورهایی مثل هند، پاکستان و کره اشاره کرد که جنگ‌های داخلی در نهایت منجر به تجزیه این کشورها شد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: برای ترسیم نقشه جدید خاورمیانه، جنگ داخلی در کشورهای سوریه، لبنان، یمن و ... راه انداختند ولی در کشور ما اسیر تدبیرهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی بوده‌اند و موفق به این کار نشده‌اند و نقشه‌های شوم آن‌ها همیشه در مورد کشور ما ابتر مانده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین  موسوی فرد تصریح کرد: برای حوادث اخیر کشور نیز دو سال برنامه‌ریزی و طراحی از سوی آمریکایی‌های صورت گرفته بود تا با پشتیبانی و تأمین مالی کشورهای منطقه بتوانند از این حوادث استفاده کنند و جنگ داخلی در کشور راه بیندازند.

وی با اشاره به تفاوت فتنه ۸۸ با حوادث اخیر بیان کرد: فتنه ۸۸ یک انقلاب رنگی از طریق نافرمانی مدنی بود و قرار بود به صورت آرام به دنبال تغییر نظام بروند ولی در حوادث اخیر که همراه با خشونت‌های عریان و رفتارهای وحشیانه بود، هدف آن‌ها تغییر نظام نبود بلکه هدف آن‌ها ایجاد جنگ داخلی بود. این موارد ثابت می‌کند که حوادث اخیر با فتنه ۸۸ بسیار متفاوت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر، دشمن به دنبال هدف حداقلی و هدف حداکثری بود، بیان کرد: هدف حداقلی انتقام از امت حزب‌الله و انقلابی ایران بود که در ۴۰ سال اخیر همه اهداف آن‌ها را نقش بر آب کرده بود و هدف حداکثری ایجاد جنگ داخلی در کشور بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار