رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پایتخت نشینان روز دوشنبه (۴ آذر) همپای دیگر مردم ولایت مدار ایران اسلامی، با اجتماع در میدان امام حسین(ع)، در میثاق با ولایت راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 23 November 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران روز دوشنبه از ساعت ۹ و نیم صبح در میدان امام حسین(ع) تجمع کرده و با حضور انقلابی ، ضمن پیگیری مطالبات خود، جنایات عوامل بیگانه و اشرار را محکوم می‌کنند و سپس به سمت میدان شهدا راهپیمایی خواهند کرد تا مراتب ولایت مداری و پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر، ایران اسلامی سراسر خشم و انزجارعمومی مردم از حرکت آشوبگران، اغتشاشگران و کسانی است که با سوء استفاده از مطالبات مردم، جنایاتی را مرتکب شدند.
محمودی افزود: سرنخ تمامی این جنایات را باید در جاسوس‌خانه‌های آمریکا، اسرائیل و سازمان های جاسوسی آن‌ها جستجو کرد.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران با جدا کردن مطالبات به حق خود از حرکات اشرار، منافقین و سلطنت‌طلبان به میدان آمده‌اند و ضمن این ‌که مطالبات خود را پیگیری می‌کنند، تنفر و انزجار خود از منافقین ابراز می‌دارند.
محمودی با قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی میثاق با ولایت در سراسر کشور گفت: طی روزهای اخیر سراسر کشور و استان تهران برنامه‌های خودجوشی را در انزجار از اغتشاشگران برگزار کرده اند که نقطه اوج این مراسم،  صبح دوشنبه چهارم آذر با اجتماع عظیم مردم تهران میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: قطعا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی که با تحریک دشمنان ایران اسلامی این جنابات را مرتکب شده‌اند، پاسخ کوبنده‌ای از حضور با شکوه مردم دریافت می‌کنند.
وی اظهار کرد: مردم تهران نیز با حضور پرشور خود، بار دیگر ثابت می‌کنند که همچنان پای انقلاب، ارزش‌های نظام، ولایت فقیه و خون شهدا ایستاده‌اند و چنین تحرکات سخیفی عزم آن‌ها را در دفاع از ایران اسلامی سست نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار