عده ای از بازاریان و اصناف کرمانشاه با اهدای گل از حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.
کد خبر: ۷۹۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، رئیس اتاق اصناف و جمع زیادی ازاصناف و بازاریان کرمانشاه در اقدامی خودجوش از تلاش های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در راستای حفظ امنیت جامعه طی اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

در این حرکت خودجوش، صدها تن از اصناف و بازاریان با تهیه یک تخته بنر و توزیع شاخه های گل در میان نیروهای مستقر در میدان آزادی، از آنها تجلیل و حمایت کردند.

بازاریان کرمانشاه در این اقدام، با تقدیر از شجاعت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در مهار اغتشاشات و ایجاد امنیت دوباره در شهر، یاد و خاطره اولین شهید امنیت حادثه اخیر سرگرد "ایرج جواهری" را نیز گرامی داشتند.

رضا سلیم ساسانی، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در حاشیه این اقدام ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مخلصانه و مجدانه حافظان امنیت گفت: صناف و بازاریان همواره قدردان تلاش های ماموران پلیس در عرصه های مختلف بوده اند.

وی افزود: امروز کرمانشاه به عنوان یک استان امن شناخته می شود و این موضوع را همه ملت ایران هم می توانند تایید کنند.
رییس اتاق اصناف کرمانشاه بیان داشت: در جریان حوادث رخ داده، بسیاری از بازاریان نگران کسب و کار خود بوده و حتی بسیاری از آنها مجبور به بستن مغازه های خود شدند. 

سلیم ساسانی تصریح کرد: با این حال ماموران بسیار سریع به این نگرانی پایان داده و امنیتی مثال زدنی را در سطح شهر و کل استان ایجاد کردند به گونه ای که خیلی از واحدهای صنفی تعطیل شده گشوده شد و خدمات خود را از سر گرفتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار